Әлеуметтік медианы жарнамалауға арналған құралдар-нарықта қандай мүмкіндіктер бар?

Жарияланды: 8 Қазан 2020 Жаңартылды: 9 Қазан 2023 жылғы

Facebook және Instagram – да өнімді, қызметті немесе брендті және басқа да онлайн-қызметтерді байланыс пен ойын-сауық үшін жылжытуға бағытталған әлеуметтік медиа маркетинг (SMM) – әлеуметтік медианы жылжыту, іс-шаралар кешені. SMM оны қалай ұйымдастыруды білсеңіз, оны жылжытудың өте тиімді және ең арзан әдісі болуы мүмкін. Ол үшін, сонымен қатар, сіз кешенді қызметтерді ұсынатын сенімді қызметпен тиімді жұмыс жасай аласыз (мұндай жобалар туралы пікірлер).

Бұл не?

Жарнама (сурет. 1) SMM шеңберінде жарнамалау тәсілі ретінде жарнаманың кез келген басқа түріне, оның ішінде теледидарға толыққанды балама болып табылады және өзінің әлеуеті бойынша олардың барлығынан асып түседі. Әлеуметтік желілерде үлкен және тұрақты өсіп келе жатқан аудитория бар, әлеуметтік желілердегі жарнама неғұрлым нақты бағытталған, пайдаланушының жауабы мүмкіндігінше жылдам.

Smm құралдары

Сурет. 1

Әлеуметтік желілердегі жарнамаға деген көзқарас анағұрлым адал, өйткені пайдаланушы жарнамаланатын объектіге деген көзқарасын тікелей білдіре алады немесе тіпті жарнаманы жоя алады. Осылайша, әлеуметтік желілердегі жарнаманы тұтынушы тек мүдделі пайдаланушы, әлеуетті сатып алушы болып қала береді. Сондықтан көптеген компаниялар, әсіресе шағын және жаңа стартаптар әлеуметтік желілер арқылы алға жылжуға көп көңіл бөледі. Жақсы құрылған жылжыту стратегиясы және сауатты орындау өте жақсы нәтиже береді. Интернеттегі жарнамамен салыстырғанда, SMM іздеу жүйелерінен тәуелсіздігімен, аз интрузивтілігімен және аудиторияға көбірек қол жетімділігімен ерекшеленеді. SMM шеңберіндегі жарнама келесі мақсаттарды көздейді:

  • трафикті тарту;
  • тауарға немесе қызметке сұранысты арттыру;
  • бренд туралы хабардарлықты арттыру;
  • оң беделді қалыптастыру;
  • адал клиенттерді тарту;
  • сатудың өсуі.

Жарнаманы төлеудің екі әдісі бар: CPC — басу үшін төлеу және CPM — әсер саны үшін төлеу. Facebook пен Instagram-да түсініктеме, ұнату, бөлісу, фотосурет немесе бейнені көру сияқты әрекеттер үшін ақы төлеу де қол жетімді.

Мақсатты жарнаманың төлем мөлшеріне мазмұнның сапасы, мазмұнның тақырып пен аудиторияға сәйкестігі, бәсекелестік әсер етеді. Мысалы, мазмұн неғұрлым сапалы болса, нұқу құны соғұрлым аз болады, суреттегі мәтін неғұрлым көп болса, соғұрлым көп басу қымбат болады, бәсекелес компаниялардың бейнелері неғұрлым көп болса, соғұрлым басу құны соғұрлым көп болады.

Негізгі әлеуметтік желілер

Қазір жарнамалық науқандарды өткізуге болатын әлеуметтік желілердің тізімі өте үлкен. Бірақ брендтердің абсолютті көпшілігі үшін бірнеше негізгі әлеуметтік желілерде жарнаманы ұйымдастырған жөн.

Facebook

Facebook әлемдегі ең үлкен әлеуметтік желі. Желінің негізгі аудиториясы жоғары білімі бар 25 пен 45 жас аралығындағы кез келген жыныстағы адамдар деп саналады. Бұл желінің қатысушылары ұзақ мәтіндерді, үлкен көрнекі материалдарды, сарапшылардың пікірлерін, жеке кеңестерді және т.б. қабылдауға дайын. Facebook әсіресе B2B форматында алға жылжу үшін қолайлы болып саналады.

Instagram

Үлкен және тез дамып келе жатқан желі (сурет .2), оның негізгі аудиториясы 18 жастан 25 жасқа дейінгі әйелдер. Бір қызығы, статистикаға сәйкес, бұл әлеуметтік желілерді пайдаланушылар жиі тексеретін желілердің бірі – қатысушылар Instagram-ға күніне 15 рет қарайды. Әлеуметтік желі ыңғайлы, өйткені мұнда визуалды мазмұнды орналастырудың үлкен мүмкіндіктері бар-бұл жағдайда мәтін көмекші функцияларды орындайды.

Әлеуметтік желілердегі жарнамаға арналған құралдар пайдаланушылардың пікірлері

Сурет. 2

ВКонтакте

Ресейдегі ең әлеуметтік желі. Аудиторияның орташа жасы 30 жасқа толмаған және жарнамалық мақсаттар үшін көптеген жоғары мамандандырылған топтар мен жарнаманың жақсы мүмкіндіктері әсіресе пайдалы.

Сыныптастар

Ресей Федерациясындағы екінші танымал әлеуметтік желі, бірақ үлкен жас санаты бар. Алайда, бұл жоғары төлем қабілеттілігін білдіреді. Бұл әлеуметтік желіде эмоционалды жүктемесі бар әңгімелер оңтайлы нәтиже береді деп саналады.

Twitter

Твиттерде ер адамның аудиториясының жартысынан көбі бар. Twitter – дің негізгі шектеуі-жазбалардағы белгілердің саны. Мұнда қысқа ақпараттық қолтаңбалары бар суреттерді, басқа әлеуметтік желілерде және сайттарда материалдар туралы хабарландыруларды жариялау оңтайлы. Twitter – дің тағы бір ерекшелігі-бұл әлеуметтік желінің әзіл-оспақты бағыты, мұнда бәрі бәрін мазақ етеді және SMM жарнамасын жоспарлау кезінде ескеру керек.

Telegram

Telegram-бұл әлеуметтік желі мүмкіндіктері бар мессенджер, ол қазір қарқынды дамып келеді және көптеген адамдар SMM-ді ілгерілету тұрғысынан жеделхатта тәжірибе жасап жатыр. Бұл мессенджерді негізінен жастар пайдаланады, ал қазіргі уақытта бұл әлеуметтік желі басқа желілермен салыстырғанда өте ерекше қарым-қатынас стилімен және минималды шектеулермен. Сонымен қатар, сіз осы әлеуметтік желілерде SMM үшін пайдалы жарнамалық арналардың тізімі таусылмайтынын білуіңіз керек.

SMM – дегі жарнама мүмкіндіктері

Мазмұны

Мазмұн – бұл әлеуметтік желіде көруге және тыңдауға болатын барлық нәрсе-барлық түрдегі және типтегі мәтіндер, бейнелер, суреттер, тікелей эфирлер. Бұл SMM науқанының әсерін анықтайтын мазмұн сапасы, сапа неғұрлым жоғары болса, пайдаланушылардың жарнаманы қабылдауы соғұрлым оң болады және маркетингтің барлық басқа құралдары соғұрлым жақсы жұмыс істейді. Instagram, Twitter (Periscope) және Facebook-те бейне трансляция мүмкіндіктері бар, бұл тәжірибе жасауға болатын жарнаманың перспективалы бағыттарының бірі.

Қауымдастық менеджменті

SMM шеңберіндегі қауымдастықты басқару жарнамада айтылғандарға қызығушылық немесе сұрақтар туындайтын пайдаланушылармен қарым-қатынасты білдіреді. Компания сұраныстарға белсенді және тез жауап беруі керек, негативпен шыдамдылықпен жұмыс істеуі керек, әр пайдаланушымен тиімді байланыс орнатуы керек. Жарнаманың көмегімен әлеуметтік желідегі топтағы белсенділікті ынталандыру қажет.

Блогерлермен жұмыс

Инстаграмда, сондай-ақ YouTube, Вконтакте және Facebook-те жарнама науқанына айтарлықтай қолдау көрсете алатын блогерлермен жұмыс жүргізілуде. Қызығушылық танытқан блогерлерді өз бетінше табуға болады, ал төлем, кем дегенде, ішінара, жарнамаланатын тауарлар мен қызметтер болуы мүмкін. Жарнамалайтын нәрсені пайдаланатын Блогер көбірек сенім тудырады.

Органикалық жарнама

Жарнаманы көпшілікке жариялау органикалық жарнама немесе ақылы себу деп аталады. Сіз топтардың немесе әлеуметтік желілердегі аккаунттардың иелерімен тікелей келісе аласыз немесе оларды биржалар арқылы орналастыра аласыз. Сонымен қатар, ол миллиондаған ізбасарлары бар топтарға орналастыруға міндетті емес, ықтимал мақсатты аудиториясы бар топтарға артықшылық беру керек, бұл әсіресе Instagram-да жұмыс істегенде өте маңызды.

Facebook офферлері

Офферлер Бұл Facebook жаңалықтар арнасында топтың ізбасарлары үшін жарнамаланған өнімдерге жеңілдіктер бар купондар. Бұл әлеуметтік желіде купон іске қосылған кезде бұл туралы хабарлама достарда пайда болады. Сондай-ақ, купондар жарамдылық мерзімімен шектелуі мүмкін, оларға QR және т.б. қосуға болады.

Виджеттер

Виджеттер бұл құралдар егер компанияның веб-сайтында келушілер көп болса, профильдік топтағы жазылушылар санын көбейтіңіз. Виджеттің міндеті-сайтқа кірушілер бір рет басу арқылы әлеуметтік желідегі топқа жазыла алады. Виджет сайтқа бірден көрінетін етіп орнатылады.

Конкурстар

Жарнамалық мақсатта әлеуметтік желілерде конкурстар ұсынылуы мүмкін. Олар кез-келген адам қатыса алатындай күрделі болмауы керек, ережелер анық және біржақты болуы керек. Байқаулар жалықтырмауы керек, олардың ұзақтығы бірнеше секундтан аспауы керек. Бұл болжау, бөлісу, достарға сілтеме жасау және т.б. сияқты конкурстар болуы мүмкін. Сыйлық жарнамаланған тауарлармен немесе заттармен байланысты болуы керек және пайдаланушы оған аз уақыт жұмсауға келісетіндей қызықты болуы керек.

SMM - дегі жарнама мүмкіндіктері

Сурет. 3

Арналарды кеңейту

Компанияда әлеуметтік желіде тұтынушылармен жақсы байланыс арнасы болуы мүмкін. Оның көмегімен сіз басқа әлеуметтік желілерде арналарды дамыта аласыз – нөлден бастап немесе нашар жарнамаланған аккаунттарды, топтарды және басқаларды белсендіре аласыз. Негізінде, жылжыту бойынша барлық қолданыстағы әзірлемелерді SMM-де пайдалану керек, мысалы, егер ақпараттық бюллетеньдер үшін база болса, онда сіз оларға әлеуметтік желідегі жаңа арнаның жұмысының басталуы туралы хабарлама жібере аласыз.

Серіктестермен өзара әрекеттесу

Әлеуметтік желілерде жарнамалық жылжыту серіктестермен өзара әрекеттесу арқылы мүмкін болады. Ол үшін брендтер бәсекелес болмауы керек, бірақ мақсатты аудиториясы ұқсас болуы керек. Жарнаманың бір бөлігі ретінде компаниялар жарнамаға қаржылық шығындарды бөлу арқылы жарнамалармен алмасуы мүмкін, мысалы, 50/50.

Хэштегтер

Instagram, Twitter және Вконтакте хэштегтері тиімді жұмыс істей алады (сурет. 3) #деп белгіленген. Әлеуметтік желіде орналастырылған барлық мазмұнды хэштег арқылы ашуға болады. Клиенттер # брендін таба алатындай етіп, танымал емес хэштегтерді пайдалану керек, бұл спам ретінде қарастырылуы мүмкін. Сондай-ақ, бір пост үшін көптеген хэштегтерді қолдануға болмайды. Хэштегтердің тиімділігін тексеруге болатын қызметтер бар, мысалы, Hashtagify (сурет. 4)

Әлеуметтік желілерде ілгерілетуге арналған хэштегтер

Сурет. 4

Іздеу жүйесін оңтайландыру

Әлеуметтік желілерде іздеу мүмкіндіктері бар, демек іздеу жүйесін оңтайландыру мүмкіндіктері де бар. Әлеуметтік желілердегі өкілдіктерді оңтайландыру қажет, сондықтан олар іздеуде жоғары дәрежеге ие болды. Бұған қол жеткізу үшін сіз кілт сөздерді, соның ішінде топтың атауы мен сипаттамасын дұрыс таңдауыңыз керек. Спам ретінде индекстелмеуі үшін сипаттамада тым көп кілт сөздер болмауы керек. Топ мүшелерін белсенділікке ынталандыру керек, өйткені бұл рейтингтегі негізгі фактор.

Үзінділер

Snippet-бұл әлеуметтік желілерде көрсетілетін сайттың шағын үзіндісі. Үзінді сайттың тақырыбын, сипаттамасын және мекен-жайын, жылдам сілтемелерді, рейтингті, шолулар санын және т.б. қамтиды. Сондай-ақ, үзінділерде жарнама немесе арнайы ұсыныс болуы мүмкін. Бұл әлеуметтік медианы жылжытудың өте тиімді құралы болуы мүмкін.

Мақсатты тарату

Мақсатты әлеуметтік медиа жарнамалары – бұл бірқатар ұқсас критерийлерге сәйкес келетін пайдаланушылар көретін жарнамалар-жынысы, жасы, аймағы және т.б. SMM хабарламалар топқа жазылатын және хабарламаларға рұқсат берген пайдаланушыларға мақсатты түрде жеке хабарламаларға жіберілуі мүмкін. Бұл Вконтакте әлеуметтік желісінде және Facebook-те мүмкін, – соңғы ескертулерде брендпен қарым-қатынаста белсенділік танытқандар келеді.

Әлеуметтік желілерде жылжытудың ең тиімді әдісі-брендтің, компанияның, өнімнің, қызметтің жеке беттерін жүргізу. Топтардағы жұмыстың мақсаты-пайдаланушылардың осындай санаттарының негізгі сайтына трафикті тарту:

  • тұрақты жазылушылар;
  • кейде жарнамаланатын өнімді немесе қызметті сатып алатын ОА пайдаланушылары;
  • сатып алу үшін топқа мақсатты түрде келген сатып алушылар.

Үшінші тарап топтарына орналасу үшін алдымен жарнамалық науқанға пайдалы болуы мүмкін топтардың тізімін жасау керек. Топты таңдағанда, сіз пайдаланушылардың белсенділігіне назар аударуыңыз керек, ол Пікірлер, шертулер, ұнатулар және басқа әрекеттер санында көрінеді. Топтағы қатысушылардың саны өте индикативті параметр емес, өйткені олар нақты жазылушылар емес, боттар болуы мүмкін.

Жарнаманы орналастыру үшін Сіз топ иелеріне сұраныс жіберіп, орналастыру құны мен шарттарын, орналастыру мерзімдерін және, атап айтқанда, жарнаманың лентада бірінші кезекте көрсетілетін уақытын анықтауыңыз керек. Әрине, сіз орналастырғаннан кейін бірден топтың қайтарымын талдауыңыз керек-сайтқа өту саны, жауаптардың белсенділігі және т.б. Орналастыруға арналған топтар әр түрлі болуы мүмкін, жарнаманың форматы олардың бағытына байланысты. Коммерциялық форматта жарнама беруші ашық түрде бірдеңе сатып алуды ұсынады, каталогтарды көрсетеді және коммуникацияның негізгі мақсаты – сату.

Қызығушылық топтарында компания сату шұңқырын қалыптастыру мақсатында егжей-тегжейлі жұмыс жүргізеді. Мұндай топта жарнама беруші дайындық жұмыстарын жүргізеді, әлеуетті клиенттерді жинайды, оларды зерттейді, содан кейін біртіндеп жарнамалар шығарады. Мұндай топты жарнама берушінің өзі жасай алады (сурет. 5) қарым-қатынасты жеңілдету үшін бұл фактіні жарнамаламай. Мұндай топта жарнама беруші сарапшы ретінде әрекет ете алады, топты біртіндеп шынымен пайдалы материалдармен қанықтырады, пайдаланушыларға нақты мәселелерді шешуге көмектеседі. Бұл топ жасаушыға және ол сатып алуды ұсынатын тауарлар мен қызметтерге деген сенімділікті тудырады.

Мақсатты жарнама Пікірлер

Сурет. 5

Қосымша құралдар

Әлеуметтік желілерде жылжыту SMM тапсырмаларын орындау тиімділігін арттыруға мүмкіндік беретін қосымша құралдарды қосуды талап етеді. Олардың ішінде ақылы және ақысыз бірқатар қызметтер бар, мысалы:

  • Әлеуметтік Хаммер (https://socialhammer.com/) – Instagram және Facebook аккаунттарын автоматтандырылған жылжыту сервисі;
  • Publbox (https://publbox.com/) – таргеттелген жарияланымдарды жоспарлау, оның көмегімен әлеуметтік желілер үшін жарияланымдар да бейімделеді, кейінге қалдырылған жарияланым жүзеге асырылады, есептер ұсынылады. Қазір бұл ресурс қайта құруда.
  • StarСomment (https://starcomment.io/) – кілт сөздер бойынша әлеуметтік желілердегі пікірлерді бақылауға мүмкіндік береді;
  • Pepper Ninja (https://pepper.ninja/) – дәл мақсатты реттеуші, ОА таңдау және оны Вконтакте әлеуметтік желісінде жүйелеу.
  • JagaJam (https://new.jagajam.com/ru) – аналитикалық сервис, оның көмегімен сіз өз науқаныңыздың, сондай-ақ бәсекелестеріңіздің әрекеттерін бағалай аласыз.

Бұл қызметтердің бір бөлігі ғана, Интернетте қосымша құралдарды табуға және конфигурациялауға болады.

СММ бойынша жұмыс

СММ – бұл өте күрделі жылжыту тәжірибесі. Қазіргі уақытта жалпы жарнамалық бағдарламаның әсері әлеуметтік желілердегі жарнамалық науқанның сәттілігіне байланысты болуы мүмкін, сондықтан сіз бұл мәселеге мұқият, кезең-кезеңімен қарауыңыз керек.

Стратегия

Ең алдымен, әлеуметтік желілерде жылжыту стратегиясын жасау керек. Бірақ алдымен компания жұмыс істейтін бизнес саласы СММ-мен алға жылжудың қаншалықты орынды екендігі талданады. Ол үшін компанияның қызмет саласы, бәсекелестердің іс-қимыл стратегиясы, олардың нәтижелері талданады. Егер СММ өте тиімді болады деп шешілсе, онда сіз стратегияны әзірлеуге кірісе аласыз. Егер жоқ болса, онда сіз SMM жарнамасын ұйымдастыруға қаражат пен уақытты жұмсамауыңыз керек.

Мақсаттары мен міндеттері: Әлеуметтік желідегі қоғамдастықтың нақты мақсаттары болуы керек. Егер жеке парақтың мақсаты Байланыс болса, онда бренд парағы үшін байланыс, мысалы, сайтқа көшуді ұлғайту, клиенттік базаны құру, сатылымды арттыру және т.б. үшін құрал болып табылады.

ОА анықтамасы

Әлеуетті мақсатты аудиторияның мүдделері мен қажеттіліктерін анықтау қажет. Осыдан кейін, осы ОА өкілдері негізінен қандай әлеуметтік желілерде байланысатынын талдаңыз. Қай уақытта, негізінен, осы мақсатты аудитория ең белсенді.

Әрі қарай, сіз осы аудитория үшін ең тартымды мазмұн туралы ойлануыңыз керек. Брендтің (өнімнің, қызметтің) бейнесін, ОА-ның назарын аудару әдістерін және т.б. қалыптастыратын ең өзекті тақырыптар анықталады. Осыдан кейін мазмұн жоспары жасалады. Жарияланымдардың Контент-жоспары келесі параметрлерді ескере отырып жасалады:

  • мазмұн мазмұны;
  • Айдар;
  • жарияланым форматы;
  • жариялау жиілігі;
  • тақырып нақтыланады.

Мазмұнға қойылатын негізгі талаптар-жарияланымдардың жүйелілігі, тиімді науқан үшін күніне 2 рет тиісті мәтіндерді жариялау қажет деп саналады. Бұл сауатты, сенімді және қажетті әрекеттерді ынталандыратын мағыналы хабарламалар болуы керек. Мазмұн жарнамалармен аяқталмауы керек, тіпті оларды көрсету басты мәселе болса да. Бірақ кез келген мазмұнды жариялау кезінде келесі критерийлерден туындайды:

  • ОА түсінетін тіл;
  • нақты құрылымдалған ақпарат;
  • ОА-мен қарым-қатынастың мейірімді, қарапайым үні;
  • жарияланымдардың тұрақтылығы;
  • мазмұнның әртүрлілігі;
  • жоғары сапалы бейне және аудио Мазмұн.

Мәтіндік ақпаратқа қатысты визуалды компоненті жоқ мәтін қолданушылардың қызығушылығын тудырмайтынын атап өткен жөн. Пайдаланушылар суреттермен, бейнематериалдармен бірге келетін мәтіндерге жауап береді. Ең алдымен, Яндекс үшін UTM белгілері бар коммерциялық басылымдарды ілгерілету керек.Жарнаманың әсерін бағалау мүмкіндігі болу үшін тікелей немесе Google Analytics. Бірақ барлық басқа мазмұн коммерциялық мазмұнмен бір уақытта жарнамалануы керек, сондықтан пайдаланушы үнемі және үнемі қызықты, қызықты ақпарат алады және жарнама тым қарапайым болып көрінбейді.

Әлеуметтік желілерде жарнамалық жарнамалау кезінде SMO (Social Media Optimization) туралы ұмытпау керек – бұл әлеуметтік желі қолданушыларын сайтқа тартуға және оларды техникалық құралдармен ұстауға бағытталған әрекеттер жиынтығы. Бұл, мысалы, жарнамалық және білім беру материалдарын таратуды жеңілдету, әлеуметтік желілер арқылы сайттарға түсініктемелер жариялау мүмкіндігі және т.б. болуы мүмкін. Қазіргі уақытта әлеуметтік желілер арқылы жылжыту әдістері өте дамыған және оларды барлығы дерлік қолданған кезде SMO құралдарын білу қажет.

Қарым-қатынас негіздері

Әлеуметтік медиа бастапқыда жарнама үшін де, жарнамалау үшін де емес, байланыс үшін де жасалған. Ал қазір әлеуметтік желілер таза маркетингтік мәселелерді шеше алады, бірақ SMM пайдаланушылармен қарым-қатынасқа негізделген. Қарым-қатынас нәтижелі болуы үшін сіз онымен Белсенді Достық қарым-қатынаста болуыңыз керек, сұрақтарға уақытында жауап беруіңіз керек, талаптарға шыдамдылықпен жауап беруіңіз керек. Кері байланыс орнату үшін Сіз үнемі түсініктеме беру мүмкіндігімен бренд, өнім, қызмет туралы сауалнамалар жүргізіп отыруыңыз керек. Сауалнамалардың мақсаты – пайдаланушыларды белсенді диалогқа тарту. Конкурстар, жүлделер ұтыс ойындары, шолуларды орналастыру, тақырып бойынша әңгімелеу дәл осындай мақсатқа қызмет етеді. Белсенді клиенттер белгілі бір әрекеттер үшін үнемі ынталандырылуы керек.

Беделді басқару

Кері байланыс-бұл беделді басқарудың үлкен жұмысының бөлігі. SMM шеңберіндегі беделді басқарудың мәні-жарнама берушінің бренд идеясын әлеуетті сатып алушылардың идеяларына мүмкіндігінше жақындату. Әлеуметтік желілерде беделді мінез құлық келесі ережелерге негізделуі керек:

  • кері байланыс үшін ашықтық;
  • сынды барабар қабылдау;
  • қателерді түзету.

Қызметтің ең маңызды бағыты-негативпен жұмыс. Жақсы бедел әрбір қанағаттанбаған клиентпен мұқият жұмыс істеуді білдіреді. Мұндай жұмыстың негізгі мақсаты-негативті брендтің пайдасына бағыттау, сыншыны жақтаушы ету. Немесе, ең болмағанда, клиентке бағытталған брендтің беделін растау арқылы жанжалды жағдайды нөлге дейін төмендетіңіз. Сонымен қатар, сіз көп жағдайда сын толығымен негізделген екенін түсінуіңіз керек. Сонымен, сын себептерін жою тек бизнеске пайда әкеледі.

2020 жылы әлеуметтік медиа жарнамасының трендтері

Қазір әлеуметтік желілерде ілгерілету үшін локализация – Жергілікті деңгейде ақпаратты ілгерілету үлкен маңызға ие. Сондықтан әлеуметтік желілерде белгілі бір аймаққа байланысты және белгілі бір жерде тұратын адамдардың мүдделеріне бағытталған аккаунттар құру қажет. 2020 жылы әлеуметтік желілердегі іздеулердің жартысынан көбі бейне мазмұнға ие болады, сондықтан сізге бейнелер жасау керек – сценарийлер жазу, қызықты сюжеттер мен есте қаларлық дауыстық актерлер түсіру керек.

2020 жылы пікір көшбасшыларын жарнамаға тарту танымал болып қала береді. Сонымен қатар, бұл құралды теріс пайдаланудың қажеті жоқ, өйткені пайдаланушылар барған сайын жетілдіріліп келеді және пікір көшбасшыларына олардың жұмысы үшін ақы төленетінін жақсы біледі. Пайдаланушы әйгілі блогерге сенуі үшін, ол шындықты не айтатынына сенімділік беруі керек. 2020 жылы пікір көшбасшылары жарнамадан гөрі PR құралына айналады. Бірақ әзірге жарнамаланатын өнімді таңдағанда 35 жасқа дейінгі пайдаланушылардың 20% – ы пікір көшбасшыларының пікіріне назар аударады бұл құралды жарнамада пайдалану керек.

Кеңейтілген және Виртуалды шындық та танымалдылықтың өсу тенденцияларына жатады, оларды біртіндеп SMM құралдарына енгізу керек. Табиғи және жасырын болу-2020 жылы алға жылжудың маңызды трендтері. Мазмұнда шынайы эмоцияларды көрсету, өмірдің эмоционалды бай сәттерін көрсету қажет.

Жасырындық-бұл Dark social техникасына назар аудару-тұтынушы жарнамалық науқанның қысымымен емес, табиғи түрде сатып алу туралы шешім қабылдаған кезде пайдаланушыларға жеке тұлғаға бағытталған әсер ету. Бұл tet-a-tet клиенттерімен немесе әлеуметтік желілердегі шағын топтармен эмоционалды қарым-қатынасты білдіреді. Бұл тәсілдің проблемасы-тиімділікті дәл өлшеу мүмкін .стігі.

SMM жылжыту мәселелері

Әлеуметтік желілерде жарнамалық жарнамалау кәсіби шеберлікті және жақсы дамыған дағдыларды қажет етеді, әсіресе қазір әлеуметтік желілер көптеген құралдармен толыққанды және өте күрделі жарнамалық құралға айналды. Сондықтан олармен жұмыс істеудің негізгі қиындығы:

Орынсыз тақырып

Тауарлар мен қызметтердің барлық түрлерін әлеуметтік желілерде жарнамалауға болмайды. Аудитория тіпті Профильді болып көрінетін топтарда болмауы мүмкін. Сондықтан алдымен белгілі бір салада әлеуметтік желілер арқылы жылжудың қаншалықты тиімді екендігі туралы зерттеу жүргізу керек, әсіресе бәсекелестердің тәжірибесін ескеру қажет. Кем дегенде, егер шешім қабылданса, бәсекелестердің қателіктерін немесе жетістіктерін ескеру қажет.

Байланыс қателері

Әлеуметтік желілер арқылы кез – келген ілгерілеудің қиындығы-байланыс. Маман үнемі әлеуметтік желіге қатысып, топ мүшелерімен, жазылушылармен және клиенттермен сөйлесуі керек. Сұрақтарға жауап беру, ескертулерге жедел жауап беру, адалдық үшін ынталандыруды кешіктірмеу және т.б.

Ойланбаған мазмұн

Сондай-ақ, жалпы қателік-мазмұнның аудиторияның сұраныстарына сәйкес келмеуі, материалды берудің бұзылуы, сипаттамалардағы дәлсіздік.

Дағдылардың болмауы

Көптеген кәсіпкерлер әлеуметтік желілерде жарнаманы өздері жасай алады деп ойлайды және бұл қате. Сондай-ақ, қате-қабілетсіз қызметкерге, мысалы, жиі кездесетіндей, хатшыға немесе көмекшіге тапсыру. Мұндай стратегиядан тек шығындар алуға болады, сонымен қатар өте үлкен. SMM-ді басқа жұмыспен біріктіру қазіргі уақытта іс жүзінде мүмкін емес. Сондықтан, қазір алға жылжуды ұйымдастыру үшін үнемі болып тұратын әлеуметтік желілердің дамуындағы өзгерістерді бақылайтын тәжірибесі бар мамандарды тарту өте қажет.

SMM агенттіктері, топ-10

Нектарин (https://nectarin.ru/) (сурет. 6)-толық сервистік digital-интернетте жарнамалық науқандарды нақты әзірлейтін және іске асыратын агенттік. Агенттік өз дамуын ілгерілету технологияларын қолданады.

Үздік SMM агенттіктері

Сурет. 6

NLO (http://nlomarketing.ru/)-digital-маркетинг агенттігі, ол да толық сервис ретінде сатылады және интернетте жылжыту, соның ішінде әлеуметтік желілерде жарнамалық науқандарды жүзеге асыру бойынша барлық дерлік жұмыстарды орындайды. Сонымен қатар, ол брендті әлеуметтік медиада ұсыну бойынша жұмыстарды орындайды, әлеуметтік желілер үшін интерактивті қосымшалар жасайды, контент қалыптастырады, жобаларға талдау жасайды және сараптамалық қорытынды береді.

JAMI Group (https://www.jami.ru/), оның құрамына SMM жобаларын әзірлейтін және жүзеге асыратын JAMI агенттігі кіреді. Жалпы, бұл топ барлық қажетті жұмыстарды орындайды – бренд құрудан бастап медиа стратегияны қалыптастыруға және жүзеге асыруға дейін.

Isobar Russia (https://isobar.ru/) Dentsu Aegis Network тобының құрамына әлемнің 39 елінде 100 агенттіктен тұратын Digital isobar маркетингінің жаһандық желісінің бөлігі ретінде кіреді. Бұл толық циклді агенттік, бренд пен оның аудиториясы арасындағы тұрақты байланыс құрылымын құруға мамандандырылған.

PRT (http://www.prt.ru/) – әлемдегі ең ірі Edelman коммуникациялық агенттігінің филиалы, – жылжыту қызметтерін көрсетуге маманданған коммуникациялық агенттік. Компания PR, Events, Digital, SMM және Influencer Marketing әдістемесін бірдей меңгергендерін мәлімдейді, бұл ауқымды жылжыту жобаларын жүзеге асыруға мүмкіндік береді.

Mosaic (https://mosaicmedia.ru/) (сурет. 7) – Ресейдегі ең ірі тәуелсіз digital-агенттік. Әлеуметтік желілерде брендтерді жылжыту және қолдау – бұл компания қызметінің негізгі профилі және бірінші кезекте Facebook, ВКонтакте, Youtube, Twitter желілерінде брендтерді жылжыту.

Mosaic Пікірлер

Сурет. 7

Possible (https://www.possiblegroup.ru/)-» шығармашылық агенттіктер тобы», digital-жылжыту бойынша. Шығармашылық шешімдерге ерекше назар аудара отырып, әлеуметтік желілерде брендтерді ілгерілету бойынша барлық міндеттерді орындайды.

Affect (https://affect.ru/en/)-digital жарнама агенттігі – жекелеген арналар арқылы емес, бірыңғай ақпараттық орта құра отырып, интеграцияланған жобаларды ілгерілету-компанияның өзі өз қызметтерін осылай орналастырады.

Фисташки (https://fistashki.org/) – толық сервистік digital-агенттік, әлеуметтік желілерде ілгерілету негізгі бағыттардың бірі.

«Адамдар айтады» (http://whattheysay.ru/)-брендтерді әлеуметтік желілерде жылжытуға және брендтердің беделін басқаруға мамандандырылған ірі SMM агенттігі.

Ailove (https://ailove.ru/)-брендті ілгерілету шеңберінде өлшенетін бизнес-көрсеткіштерге қол жеткізуге бағытталған компания ретінде орналастырылған digital-қызметтердің толық циклы агенттігі.

5.00 / 1
Пікір қалдыру

Отзывы

Карта сайта