Интернеттегі пікірлер ажырасу ма, жоқ па?
Мамандандырылған сайттардағы шолулар-кез-келген қызметтер мен тауарларды жылжытудың танымал құралы, қандай-да бір жолмен бағалауға және бағалауды сөздермен және фотосуреттермен білдіруге болады (Интернеттегі шолулар). Бірақ бұл қаншалықты пайдалы құрал және оған сену керек пе, оны анықтауға тырысайық.
Бұл қалай жұмыс істейді?
Пікірлер-бұл «қарапайым» адамдардың тәуелсіз пікірі ретінде ұсынылатын ОРM (беделді басқару) құралы. Пікірлердің міндеті-тауар немесе қызмет кезінде бейтаныс нәрсе туралы білуге тырысатын тұтынушыларды бағдарлау, мақсатты аудиторияны қызықтыру және кеңейту. Бизнес кері байланыс ала отырып, оның дамуы қаншалықты сұранысқа ие екенін және тұтынушылар оны қалай бағалайтынын тексере алады. Егер пікірлер оң болса, онда бұл көп сатып алушыларды тартады.
Сурет. 1
Бірақ, әрине, шындық соншалықты керемет емес. Пікірлер тек кездейсоқ тұтынушылар ғана емес. Қазір шолулар белгілі бір ресурстарға болжамды сатып алушының пікіріне әсер ететіндей етіп жазылады. Кері байланыс мақсатты аудиторияда өнім немесе қызмет туралы белгілі бір түсінік қалыптастыру арқылы басқа жарнамалық құралдарға көмектеседі.
Пікірлер әлеуетті клиент тұтынушы тауар немесе қызмет туралы ақпаратты бірінші рет іздеген кезде туындауы мүмкін сұрақтардың көпшілігіне жауап беретін ақпаратты алуы үшін жасалуы керек. Бұл адамның тауарды немесе қызметті сатып алуға тұрарлық екеніне сендіретін ақпарат болуы маңызды. Пікірлерді жариялау кезінде қамқорлық қажет ең бастысы-алғашқы 1-5 пікір оң болуы керек. Шолу ресурстарындағы Рейтинг алғашқы шолулар сияқты маңызды емес. Тұтынушы өнім туралы өз пікірін алғашқы шолуларға назар аудара отырып жасайды.
Ресурстар
Барлық кері байланыс сайттары бизнес мақсаттары үшін бірдей емес. Олардың арасында жоғары беделге ие пікірлерді орналастыруға арналған жетекші орындар бар және олар туралы пікірлер жеткілікті деп саналады. Шартты түрде олар «А» санатындағы шолуларға жатады. «В» деңгейіндегі шолуларда шолуларды модераторлар тексереді, бірақ «А»санатындағы сайттардағыдай қатаң емес. Дегенмен, «В» санатындағы сайттар танымал және жарнамалау кезінде жақсы нәтиже береді.
Сурет. 2
Шартты «С» санатындағы сайттар бар, олар тек үлгіні іздеу кезінде тауар, қызмет немесе фирма туралы сілтемелер санын көбейту үшін қолданыла алады. Беделі жоғары ресурстардың ішінде «Отзовик» сайты otzovik.com (сурет.1). Сайтта кез-келген адам кез-келген нәрсе туралы пікір қалдыра алады. Бірақ негізгі санаттар 11. Пікір жасау үшін «табу»батырмасын басу керек. Осыдан кейін еске түсіру формасы пайда болады, оны бірегейлендіруге бағытталған көрсетілген ережелерге сәйкес толтыру қажет. Атап айтқанда, сіз басқа сайттардан мәтін мен фотосуреттерді шолуға көшіре алмайсыз және басқа сайттарға сілтемелер қоя алмайсыз.
Сайтта қарапайым тіркеу формасы бар, сенімді ақпараттан тек электрондық пошта мекенжайы қажет. Сондай-ақ, логин, парольді таңдау керек, сайт ережелерін қабылдау керек. «Шолуда» пайдаланушылар пікірлер жазатын компаниялардың ресми өкілдері жұмыс істейді. Плюс – олар теріс пікірлерге жауап береді және шолуларда көрсетілген мәселелерді шешеді. Немесе олар жай ғана өкінетінін білдіреді, бұл да жаман емес, өйткені бұл компанияның өз клиенттеріне немқұрайлы қарамайтынын және қажет болған жағдайда байланысқа түсетінін көрсетеді.
«А» санатындағы келесі сайт — irecommend.ru (қызмет туралы пікірлер). Онда шолуларға арналған объектілердің 10 негізгі тобы бар. Тіркеу «айыппұлмен» бірдей, сіз әлі де әлеуметтік желілер арқылы тіркеле аласыз. Пікірлер де стандартты түрде жазылады және орналастырылады.
Әрине, орыс тілді аудитория үшін шолулар маңызды market.yandex.ru. мұнда сіз кез-келген өнім туралы авторлық пікірлерді таба аласыз және бұл интернеттің ресейлік секторында алға жылжудың ең қуатты ресурстарының бірі. Бұл шағын және орта бизнесті ілгерілету үшін қаншалықты пайдалы-сұрақ ашық, шолулар өте көп және нақты бір нәрсені табу оңай емес.
«В» санатындағы шолуларға арналған сайттар жарнамалау кезінде де жақсы қызмет ете алады. Әсіресе, егер компания, тауар, қызмет әлі де түсініксіз болса және интернетте аудитория жинау қажет болса. Олардың ішінде мыналарды атап өтуге болады moscow.flamp.ru (Пікірлер тек Мәскеуге ғана қатысты емес,сонымен қатар басқа қалалар үшін шолуларды іздеу өте ыңғайлы емес). Көбінесе ресурс қызметтерге арналған. Негізгі санаттар: «Барлар», «кофеханалар», «азық-түлік жеткізу», «дүкендер», «клиникалар», «Такси» және т.б. Сайтта әлеуметтік желіге ұқсас авторлардың рейтингі бар, авторларды «дос ретінде қосуға» болады (сурет. 3).
Жақсы ресурс — www.yell.ru, сондай-ақ қызметтер туралы пікірлерге арналған. Авторларға қарағанда оқырмандарға көбірек бағытталған, бірінші беттен бастап қызықты жерлерге арналған нұсқаулықтың функционалдығын ұсынады. Олар бойынша сіз шолуларға, – негізгі және түсініктемелерде өтуге болады.
Сіз отзовикке назар аудара аласыз pravda-klientov.ru, онда қызметтер мен тауарлар туралы пікірлер берілген. Қара тізімнен басқа ештеңе емес компаниялардың рейтингі ерекше атап өтуге тұрарлық. Және кері қайтару сайттарының артында не болып жатқанын көрсететін компанияларға арналған ережелер. Осылайша, компания өкілдері шолуды ұнатпайтын «бірінші емес» екенін еске салады, сондықтан редакцияға өз компаниялары туралы жалған пікірлер жариялауға, авторлар мен әкімшілерге дөрекілік көрсетуге және «тіпті мемлекеттік органдардың құжаттарын қолдан жасауға»қорқытудың қажеті жоқ. Шамасы, бұл кері байланыс сайттарының тиімді жылжыту құралы екенін растайды. Айта кету керек, сайт көптеген ақпаратты ұсынады, тек мыңға жуық санаттағы компаниялардың айдарында.
Егер шолуларды «С» санатындағы сайттарға орналастыру қажет болса, онда оларға мынадай ресурс кіруі мүмкін pishem-otzyvy.ru. жалпы функционалдылық қарапайым отзовиктен ерекшеленбейді.
Әрине, кез-келген кері байланыс тізімі субъективті, бірақ компаниялар бірнеше белгілі бір сайттарда жақсы пікірлерді көруді жөн көреді, дегенмен қайтару кез-келген басқа сайттардан болуы мүмкін. Мұны тек эмпирикалық түрде орнатуға болады, яғни шолуларды әртүрлі шолуларға орналастыру арқылы. Біраз уақыттан кейін қай сайттың ең үлкен пайдасы бар екенін бағалаңыз. Бұл «А»санатындағы сайт болатыны факт емес.
Сурет. 3
Басқа белгілі ресурстардан мыналарды атап өтуге болады vseotzyvy.ru, онда сіз тек тауарлар мен қызметтер туралы ғана емес, сонымен қатар кино, кітаптар, музыка туралы пікірлерді көре аласыз, сонымен қатар ешкім ештеңе жазбаған өнім туралы пікір қосуға болады. Сайттың ерекшелігі-пайдаланушылардың рейтингі және «достарды шақыру»мүмкіндігі. Шамасы, айғақтардың әлеуметтік желісінің функциялары бизнес міндеттерінен басым.
Қызықты ресурс — kupilskazal.ru, «тек адал пікірлер» бар «тұтынушы порталы»ретінде орналастырылған. Сайттың ерекшелігі – «пікірталастар» (сурет. 4) онда тұтынушылар клиенттер мен бизнес арасындағы қарым-қатынастың кейбір мәселелерін талқылайды. Бұл сайттың компанияларды жылжытудан гөрі пайдаланушы үшін пайдалы екенін көрсетеді. Бірақ мұнда да жақсы пікірлер пайдалы болады.
Жоғарыда аталған жалпы бағыттағы сайттардан басқа, белгілі бір бизнес түріне пайдалы болуы мүмкін арнайы шолулар бар. Өте үлкен шолуларда ақпараттың көптігі мен нақты ақпаратты табудың қиындығы туралы стандартты мәселе туындайды. Ал салалық шолушылардың оқырмандары мен авторлары неғұрлым білікті және дәлірек баға бере алады.
Мысалы, саяхатқа арналған арнайы шолулар ресурсы tripadvisor.ru. бұл саяхатшыларға арналған көпфункционалды сайт, оны әлеуметтік желі деп те атауға болады. Сайт АҚШ-та құрылған, бірақ қазір ол 45 елде жұмыс істейді және бірегей келушілер саны 300 миллионнан асты.бұл саяхат индустриясындағы ең ықпалды ресурс болуы мүмкін. Сондықтан бұл Сайттағы кері байланыс туристік агенттіктер, қонақ үй операторлары, мейрамханалар, әуе тасымалдаушылары, мейрамханалар және т.б. үшін ұзақ жол жүруі мүмкін. Пікірлерден басқа, сайтта фотосуреттерді орналастыруға болады.
Сурет. 4
Сайт prodoctorov.ru -келушілер саны айына 12 миллионнан асатын Медицина қызметкерлері туралы пікірлердің ең үлкен ресурсы. Онда 640 мың дәрігер мен 45 мың клиника бар. Ұқсас ресурс — docdoc.ru, онда Ресей қалаларындағы дәрігерлер мен клиникалар туралы пікірлер жинақталған.
Пікірлер сайттардың функционалдығының бір бөлігі ғана. Мұнда сіз кездесуге, диагностикаға жазыла аласыз, тіпті онлайн-кеңес ала аласыз. Өнеркәсіп кәсіпорындары үшін мұндай ресурстар классикалық отзовикке қарағанда әлдеқайда тиімді болуы мүмкін. Мамандандырылған шолуларға салалық сайттардағы шолу беттерін де жатқызуға болады. Ең танымал бірі – «Банктер туралы пікірлер» banki.ru. бұл реферат шынымен де әсерлі, банктер мен басқа қаржы ұйымдары нақты клиенттердің пікірлеріне, соның ішінде сыни пікірлерге жауап береді, Кейде тіпті мәселелерді шешеді.
Сондай-ақ аймақтық шолу ресурстары бар. Белгілі себептерге байланысты олардың көпшілігі Мәскеуде. Мысалы, сайт zoon.ru, егер сіз ресурстың ұранына сенсеңіз, «Мәскеудегі шолулары мен рейтингі бар барлық ұйымдар»ұсынылған. Сайттың функционалдығы стандартты. Мәскеу туралы ыңғайлы сайт — spr.ru. онда 426 мыңнан астам ұйым және 677 мыңнан астам Пікірлер ұсынылған. Айта кету керек, ұйымдар мегаполистің көптеген аудандарына және Мәскеу облысының қалаларына ыңғайлы бөлінген (сурет. 4). Сайттың ерекшелігі-бірінші бетке шығарылған жеңілдіктер мен акциялардың жеке бөлімі.
Айтпақшы, сайтта шолуларды қалай дұрыс оқу керектігі айтылады. Пікірлер саны маңызды емес екеніне назар аударылады. Ресурс ұйымдастырушыларының пікірінше, егер клиент риза болса, онда ол жақсы пікір жазуға жалқау, немесе егер ол оны жазса, онда бұл қысқа ақпарат емес мәтін. Керісінше, егер клиент қанағаттанбаса, ол өзінің көзқарасы туралы егжей-тегжейлі жазады. Нәтижесінде, тіпті жақсы компанияда немесе өнімде егжей-тегжейлі жаман пікірлер болуы мүмкін, бұл сын объектісі шынымен де жаман дегенді білдірмейді. Сондай-ақ, сіз тым оң монотонды пікірлерге немесе нақты емес жаман пікірлерге сенбеуіңіз керек екендігі туралы айтылады. Екі жағдайда да бұл жалған, тапсырыс бойынша шолулар болуы мүмкін. Сондай – ақ, еске түсіру күніне назар аудару керек-жаңалары ескілерге қарағанда пайдалы.
Кері байланыс стратегиясы
Компания, тауар өндіруші немесе қызмет провайдері тұрғысынан пікірлерді жазу және орналастыру стратегиясы қажет. Ең дұрысы, әрине, шолуларды кездейсоқ пайдаланушылар жазады. Бірақ сіз мұны тым ұзақ күтуіңіз керек, әсіресе егер бизнес дамудың басында болса, кез-келген жылжыту құралы пайдалы болса. Сондықтан Интернетте «пікір жазу керек»сияқты көптеген жарнамалар бар.
Кейіннен, нарық өнімді немесе компанияны таныған кезде, шолуларды кездейсоқ пайдаланушылар жазады. Бірақ бұл үшін сіз «пікірлерді орналастыру науқанына» бастапқы серпін беруіңіз керек, осылайша қажетті ақпараттық фон қалыптастыруыңыз керек. Ең алдымен, сіз орналастырылатын шолулар үшін ресурстарды таңдауыңыз керек. Жарияланымдар алдында ережелермен мұқият танысу керек. Пікірлер үнемі жазылуы керек, сондықтан белгілі бір график қажет, Жалпы және әрбір нақты реферат үшін. Бұл жағдайда кесте қатаң болмауы керек, өйткені бұл кері байланыс жалған деген күдік тудырады. Әр түрлі шолуларға арналған шолулар саны әр түрлі болуы керек.
Сайттың мақсаты мен маңыздылығына байланысты еске түсірудің форматы мен көлемін жоспарлау қажет. Мысалы, деңгей алаңы үшін otzovik.com мәтін өте үлкен, 2 мыңға дейін, пайдалы, жеткілікті егжей-тегжейлі ақпаратпен қаныққан. «А» санатындағы ресурстарға фотосуреттерді орналастыру, индикативті, бірақ тым күрделі емес сандарды ұсыну пайдалы болады. «В» санатындағы сайттар үшін ең нақты ақпаратты қамтитын 500-ден 800 таңбаға дейінгі мәтін жеткілікті болуы мүмкін.
Пікірлер мүмкін емес, тым жағымды, керемет стильде жазылмауы керек. Сонымен қатар, олар стильде әр түрлі болуы керек: бұл кері байланыс-ризашылық, кері байланыс-ұсыныс, кері байланыс-тарих немесе басқа нәрсе болуы мүмкін. Пікірлер неғұрлым сенімді көрінеді-салыстыру, онда объектінің артықшылықтары немесе кемшіліктері, соның ішінде бәсекелестермен салыстырғанда көрсетілген.
Қалай болғанда да, бұл қызықты мәтін болса жақсы, сондықтан шолуды кәсіби авторға тапсырған дұрыс. Алайда, жаңадан бастаған кәсіпкер үшін бұл өте қымбат болуы мүмкін және олар өз пікірлерін жазып, достарын тарта алады. Шолудың маңызды ресурстары шолудың қай IP-ден жазылғанын бақылайды және бір IP-ден әртүрлі адамдардың пікірлерін жариялай алмайды. Егер Пікірлер жылжыту стратегиясында қолданылса, тізімде оң пікірлер болуы үшін орналастыруды бақылау қажет.
Пікірлерден қалай ақша табуға болады?
Кәсіпкерлерге шолулар мақсатты аудитория мен сатылымды кеңейтуге мүмкіндік береді. Бірақ шолулардан оларды жазатындар да ақша табады. Кейбір кері байланыс платформалары авторларға кері байланыс жазу үшін төлейді. Шарттар өте тартымды, бұл сайтқа көбірек авторлар мен оқырмандарды әкеледі, осылайша кері байланыс сайттарын табады. Сондай-ақ, брендті, өнімді, қызметті танымал ету үшін компанияларға шолулар тапсырыс береді. Сонымен, шолулардан ақша табудың бірнеше жолы бар:
- Шолу сайттарында пікір жазу және мәтін мен көріністер үшін ақша алу.
- Тапсырыс берушінің талаптарына сәйкес Тапсырыс бойынша мәтіндер жазыңыз және олардан ақы алыңыз.
Табыстың бұл түрлері көп ақша әкелмейді, бірақ арнайы дағдыларды қажет етпейді және ең жақсы жағдайда бұл қосымша қосымша жұмыс болады.
- Өз сайтыңызды жасаңыз-кері байланыс, табыс сайттағы жарнамаларды көруден келеді.
- Табыстың ерекше түрі: бейне шолулары мен шолулары бар Youtube арнасы.
Бірақ табыстың мұндай түрлеріне, әрине, алдымен ақша мен басқа ресурстарды салу керек.
Қорытынды
Пікірлер, бизнес тұрғысынан, ажырасу емес, алға жылжудың тиімді әдісі. Бірақ шолудың қай жерде орналасатынын, қандай мақсатта және қандай стратегияға сәйкес келетінін нақты түсіну керек. «Қайда» деген сұрақ сайттардың сапасы мен бағыты әртүрлі екенін білдіреді. Пікірлерді орналастыру бақылануы керек және олардың қаншалықты тиімді екенін бағалау керек.
Отзывы