Пайдалы тағамдарды жеткізу
Салауатты тамақтану-қазіргі заманның негізгі әлеуметтік тренді. Бірақ пайдалы тамақ дайындау уақытты қажет етеді. Бұл басқа негізгі трендке – уақыт тапшылығына, қазіргі заманғы адамның негізгі проблемасына қайшы келеді. Бұл жағдайдан шығудың жолы-дайын пайдалы тағамды жеткізу (азық-түлік жеткізу қызметтерінің рейтингі).
Азық-түлік жеткізу бизнесінің алғышарттары
Дұрыс тамақтануды дайындау және жеткізу өте күрделі бизнес. Клиент кәдімгі гамбургерге немесе қытай тағамына тапсырыс бергенде бір нәрсе, бірақ олар азық-түлік жеткізу қызметі арқылы денсаулықты сақтауды көздегенде мүлдем басқаша. Пайдалы тағамдарды ғылыми принциптер мен ұсыныстар негізінде дайындау керек, оларды орындау оңай емес, сонымен қатар аз адамдар біледі.
Сурет. 1
Өткен жылы Ұлыбританияның жетекші медициналық журналы The Lancet тамақтанудың адам денсаулығына әсері туралы 27 жылдық ауқымды зерттеудің нәтижелерін жариялады. Зерттеудің негізгі нәтижелерінің бірі-күнделікті дұрыс тамақтанбау адамдарды темекі шегуге, семіздікке, жоғары холестеринге, стресстерге және жұмыссыздыққа қарағанда тиімдірек және тезірек өлтіреді. Көптеген адамдар азық-түлік жеткізу қызметтері жақын арада дұрыс тамақтанудың қарапайым әдісінің арқасында танымал болатынын түсінеді.
Мәселе мынада, дұрыс тамақтанбау созылмалы түрге айналатын ауыр аурулардың дамуына себеп болады. Бұл, ең алдымен, жүрек-қан тамырлары аурулары, онкология, қант диабеті, аллергия және басқа иммундық проблемалар, сонымен қатар ас қорыту жүйесінің аурулары. Бұл аурулардың барлығын емдеу қиын, соның ішінде адамдар зиянды екенін түсінсе де, тамақтану әдеттерін өзгертпейді. Тамақтану әдеттерін өзгерту қиын, өйткені пайдалы тағамдарды табу және дайындау уақытты қажет етеді, ал қазіргі уақытта тамақтану индустриясы арзан, жылдам, дәмді, бірақ зиянды тағамдардың үлкен таңдауын ұсынады.
Көптеген адамдар тамақтану режимін өзгерту керек екенін түсінеді. Олар пайдалы немесе кем дегенде зиянсыз тамақ туралы ақпаратты іздей бастайды және шынымен пайдалы және маңызды нәрсені оқшаулау қиын болатын көптеген мәліметтерге тап болады. Көп жағдайда адамдар кез-келген диетаны ұстануға тырысады және бұл қазіргі уақытта «ішімдік ішетін» диеталардың бірі болып табылады.
Яғни, адамдар шын мәнінде денсаулық талаптарын емес, сәнін басшылыққа алады, маркетологтардың айла-амалдарына бой алдырады және қандай да бір компаниямен келісімшарт шарттары бойынша «ғажайып диеталар» туралы айтатын «Жұлдыздарға» барады. Нәтижесінде адамдар денсаулығына зиян келтіруді жалғастыруда, бірақ жүйелі және қымбат. The Lancet-тегі сол зерттеу адамдардың дұрыс тамақтану туралы жалпы мифологиялық түсінігі бар екенін көрсетті. Көбінесе қиындықтар салмақты бақылауды қайта бағалау және көмірсулар, қант және тұзды тұтыну мәселелерінде туындайды.
Мысалы, адамдар фигураның арықтығын қуады, дегенмен объективті тұрғыдан алғанда, арық денсаулықтың көрсеткіші емес. Ал шартты орташа параметрден жоғары дене салмағының индексі денсаулықтың нашарлығы туралы мүлдем айтпайды. Керісінше, егер мұндай индексі бар адам теңдестірілген тамақтанса, онда ол сау және өзін жақсы сезінеді, ал диета арқылы «дұрыс» үйлесімділікке қол жеткізген адам денсаулығына айтарлықтай зиян келтіруі мүмкін. Ғалымдар жарнамаланған диеталардың негізгі қателіктеріне дәнді дақылдардан алынған көмірсуларға қатысты алалаушылық жатады. Егер адамда мұндай өнімдерге аллергия болмаса, оларды диетадан шығару денсаулыққа зиян тигізеді.
Сурет. 2
Көптеген алалаушылықтар қантпен байланысты, бірақ оны диетадан шығару әрдайым ақталмайды. Көбінесе бұл оның тұтынуын азайту туралы. Тұзға да қатысты: көптеген адамдар күнделікті рационнан ас тұзын алып тастау арқылы ағзадағы артық тұз жойылады деп санайды. Бірақ егер адам фаст-фуд, мейрамхана тағамдары, өңделген тағамдарды жей берсе, онда артық тұз әлі де сақталады. Сонымен қатар, тұзды толығымен алып тастаудың пайдасы жоқ, өйткені денеге белгілі бір мөлшерде натрий үнемі қажет.
Диетаны ұнататындардың қателіктерінің бірі-тамақтану тәсілінің өзі: олар диетадан бір нәрсені алып тастауға тырысады, бірақ оған не қосу керектігі туралы ойламайды. Негізінен адамдар жемістерді, көкөністерді, омега-3 аминқышқылдарын, талшықтарды көбірек тұтыну қажеттілігін бағаламайды. Мұның бәрі шұжық немесе ысталған ет жегеннен гөрі зиянды.
Тағы бір жаппай қате түсінік салмақ жоғалту үшін тұтынылатын калория мөлшерін айтарлықтай азайту керек. Ресми түрде бұл дұрыс көрінеді, бірақ іс жүзінде калориялардың айтарлықтай жетіспеушілігі денеге қатты зиян келтіреді, иммунитет ең тез зардап шегеді, содан кейін денсаулыққа зиян каскадтық сипатқа ие болады. Егер адам калория санына алаңдайтын болса, онда олар қанша калория тұтыну керектігін және қанша жұмсау керектігін есептеп, калорияларды азайтуы керек, деп түсіндіреді ғалымдар. Бірақ калория шығынын тұтынудан асып кету өте аз болуы керек.
Зерттеу нәтижелері бойынша ғалымдар дұрыс тамақтанудың негізі ретінде денсаулығын жақсартуға ұмтылатын адамдардың көпшілігі бағаламайтын негізгі принциптерді ұстануды ұсынды:
- Тамақтану режимін сақтаңыз;
- Мәзірде қуырылған тағамдарды шектеңіз немесе тіпті олардан бас тартыңыз;
- Кәдімгі калориялы тағамдарды пайдалы тағамдармен алмастырыңыз, шартты түрде гамбургерді балықпен ауыстыру керек;
- Суды жеткілікті мөлшерде ішу-суға шырындар, лимонадтар және қантты сусындар, соның ішінде шай кірмейді;
- Қоректік заттардың тепе-теңдігін сақтаңыз: көмірсулар, ақуыздар, майлар, дәрумендер және т.б. жеткілікті мөлшерде тұтыныңыз.
- Егер диета тұрақты Аштықпен бірге жүрсе, ораза дұрыс тамақтанудың бөлігі емес бұл дұрыс емес диета.
Бұл дұрыс тамақтануды жақтаушы ескеруі керек нәрсенің өте аз бөлігі ғана. Сонымен, егер сіз жұмыс істеуіңіз керек болса және калорияларды есептеп, бүгін нені ауыстырып, оны 3-5 рет жасауға болатындығы туралы ойлануға физикалық мүмкіндік болмаса, «тамақтану және сауықтыру» дегеніміз не? Бұл сұрақ пайдалы тамақ дайындау және жеткізу бизнесіне әкелді.
Қызмет шығу жолы ретінде
Дайын пайдалы тағам нарығы үш трендке сәйкес дамып келеді:
- Жалпы салауатты өмір салтын жақтаушылар саны артып келеді;
- Дайын тағамдарды жеткізу қызметтеріне сұраныс артып келеді;
- Дайын пайдалы тағамды жеткізу қызметіне сұраныс артып келеді.
Азық-түлік жеткізу нарығын дамытудың қосымша факторы-мобильді технологиялардың таралуы. Егер сіз кез-келген уақытта смартфон арқылы қаланың кез-келген жеріне тағамға тапсырыс бере алсаңыз, неге тапсырыс бермеске? Азық – түлік жеткізудің ең жақсы қызметтерінің бірі-Level Kitchen (веб-сайтқа кіру). Ресейдің салауатты азық-түлік нарығының көлемі шамамен 900 миллиард рубльге жетеді, өсу қарқыны жылына шамамен 10% құрайды. ВЦИОМ мәліметтері бойынша, 2017 жылы ресейліктердің шамамен 50%-ы қандай да бір диетаны ұстанған, бәлкім, қазір диетаны жақтаушылар саны бірдей.
Санкт-Петербург Ақпараттық технологиялар институтының зерттеуі ресейліктердің 50% – дан астамы пайдалы тамақ сатып алуды жөн көреді, өйткені олар жай ғана денсаулығын бақылайды. 45% – дан астамы осылайша салмақ жоғалтуға тырысады. Ресейліктердің 37% – дан астамы пайдалы тағамдарды жақсы көреді, олар дәмді. Ал 23% – дан астамы пайдалы тағамдарды жеуге ыңғайлы деп санайды. Nielsen мәліметтері бойынша, соңғы бірнеше жылда тамақтану әдеттері орыстардың 85% -. өзгертті. Бұл адамдардың барлығы пайдалы тағамдарды жеткізу қызметтерінің әлеуетті мақсатты аудиториясы деп айтуға болады.
Дайын тағамды жеткізу қызметтерінің ресейлік нарығының көлемі 170 миллиард рубльге жетеді, бірақ жылына 20% – ға дейін өседі, бұл экономиканың жалпы тоқырауы аясында үлкен жетістік. Азық – түлік жеткізудің ең жақсы қызметтерінің бірі-бұл компания қиылыс (веб-сайтқа өтіңіз). Салауатты азық-түлік өнімдерін жеткізу осы саланы дамытудың жетекші бағыттарының бірі болып табылады. Ресейліктер әлі де «көңіл көтеру» үшін азық – түлікке тапсырыс берсе де, бұл компания үшін еш қиындықсыз қанағаттанарлық үстелді тез ұйымдастыру үшін. Жеткізудің танымалдылығының артуы дұрыс тамақтануға көшу күрделі процесс екендігімен анықталады. Диетаны қайта қарау, көпжылдық тамақтану әдеттерін өзгерту, калорияларды санау, тамақтануды мамандандыру қажет (мысалы, салмақ жоғалту үшін, бұлшықет массасын алу үшін және т.б., күріш. 1), жегенді талдаңыз, қол жеткізілген нәтижені бағалауды және оларға байланысты тамақтануды түзетуді ұмытпай, көптеген ақпаратты жазыңыз.
Салауатты тамақтану қызметтері мұның бәрін клиент үшін жасайды – бұл олардың әдеттегі азық-түлік жеткізу қызметтерінен басты айырмашылығы. Біз сізге азық – түлік жеткізудің ең жақсы қызметтерінің бірі-MF Kitchen компаниясына назар аударуға кеңес береміз (сайтқа өтіңіз). Клиенттен тек тағамға тапсырыс беру және курьермен кездесу қажет. Қызметтер кез – келген мәселелерді шешеді, атап айтқанда, негізгі мәселелердің бірі-пайдалы тағамдардың әртүрлілігі. Біздің көпжылдық әдеттеріміз-пайдалы тағам бізге өте монотонды болып көрінеді, өйткені біз қандай тағамның пайдалы екенін және неге екенін білмейміз. Сондықтан қажеттілік туындаған кезде не жеуге болатынын және не қажет екенін білу қиын. Дайындау және жеткізу компанияларының сайттарында тағамдардың өзіндік «конструкторы» және калория калькуляторы ұсынылады. Бұл функциялар мақсаттарды ескере отырып «құрастыруға» мүмкіндік береді (мысалы, спорт үшін, сурет. 2) және шектеулер (мысалы, кез-келген тағамға аллергия болған кезде) жеке тағам немесе көп тағамдық диета.
Пайдалы тағамдарды жеткізу қызметтерінің сөзсіз артықшылығы-адамға дұрыс тамақтану процестерін үнемі бақылаудың қажеті жоқ, әр тағамға немесе уақыт кезеңіне не жеткізу керектігін алға қойып, жеткізу компаниясын бағдарлау жеткілікті. Біздің сайттың рейтингінен азық-түлік жеткізу қызметі-101tea компаниясы (сайтқа өтіңіз). Толық бір күндік тағамға – таңғы асқа, түскі асқа, кешкі асқа тапсырыс берген жөн деп саналады. Сонымен, клиент тамақты өз бетінше есептеу және дайындау қажеттілігінен арылып қана қоймай, сонымен қатар қажетті тамақтану режимін бұзбай нақты ұстанады. Салауатты тағамға тапсырыс бір аптаға жасалуы мүмкін. Бірақ кейбір компаниялар азық – түлікті бір аптаға жеткізуді ұсынады-бір реттік. Бұл денсаулыққа қатысты күмәнді, өйткені пайдалы тағамның барлық идеялары бойынша ол жаңа болуы керек. Алайда, компания газ түрлендірілген ортаны құру технологиясын қолдана алады, онда ауа қаптамадан шығарылады және азот айдалады.
Тамақтану режимін үзіліссіз сақтау мүмкіндігі алға қойылған мақсаттарға сенімді қол жеткізуге мүмкіндік береді. Қазіргі адамның жұмыспен қамтылуын ескере отырып, жеткізу жалғыз жол болуы мүмкін. Біз сізге кеңес береміз азық-түлік жеткізу қызметі Шефмаркет (сайтқа өтіңіз) біздің сайттың рейтингінен. Бірақ мұндай тамақтануды ұйымдастырудың айтарлықтай кемшіліктері бар. Біріншіден, бұл халықтың көпшілігі үшін арзан қызмет емес, әсіресе тұрақты жеткізу туралы. Бір жеткізілім бағасы орташа есеппен 1000 рубльді құрайды (сурет. 3).
Сурет. 3
Егер отбасы дұрыс тамақтануға көшуді шешсе, бұл өте қымбат іс-шараға айналады. Бұл жағдайда толық күндік диета айына 70 мың рубльден асады деп есептеледі. Ресейліктердің басым көпшілігі үшін бұл рұқсат етілмеген шығындар. Екіншіден, барлық жеткізу компаниялары қызметтердің толық спектрін ұсынбайды және олардың барлығы сапалы қызмет көрсетпейді. Компания Клиенттің жеке тілектерін ескермеуі мүмкін, ыңғайсыз орау немесе тым көп орау болуы мүмкін. Қаптамада ас құралдары болмауы мүмкін. Тағамдардың тапсырыста көрсетілгенге сәйкестігін тексеру қажет.
Сондай – ақ, тамақ дайындау технологиясының бұзылуы болуы мүмкін, мысалы, жарма немесе жеміс-жидек емес, тұздықтар арқылы қажетті калория алуға болады-осылайша компаниялар үнемдейді. Егер компания үлкен болса, онда ыдыс-аяқтар конвейер режимінде дайындалады, бұл көбінесе тағамның калориясынан асып кету проблемасын тудырады. Компания сонымен қатар тамақты «көзбен» дайындай алады. Бұған жол бермеу үшін Сіз назар аударуыңыз керек-компанияның веб-сайтында нақты дозасы бар тағамдардың егжей-тегжейлі құрамы бар ма. Ірі компаниялар алдын-ала пісіру мәселесімен де сипатталады: тапсырыс көлемі тек жаңа өнімдерді пайдалану үшін тым үлкен.
Жеткізудің объективті кемшілігі-клиент тағамның қажетті калория, сапа және мақсатқа дайындалып, жеткізілетініне сенімді бола алмайды. Содан кейін айтарлықтай ақша жұмсау қаупі бар, бірақ қажетті нәтижеге қол жеткізе алмайды. Интернеттегі шолуларға сәйкес сапалы қызмет көрсететін компанияны таңдау кезінде шарлау керек. Бұл танымал тақырып және көптеген бұқаралық ақпарат құралдары өздерінің жедел сынақтарын өткізеді. Айтпақшы, біздің рейтингімізде жақсы беделге ие және азық-түлік жеткізуге ұсынылатын бірқатар компаниялар бар. Қалай болғанда да, жеткізу операторларын баға, көрсетілетін қызметтер, тағамдардың әртүрлілігі және т.б. бойынша салыстыру қажет.
Дайындықтың қымбаттығы мен күрделілігіне байланысты пайдалы тағамдарды жеткізу тек Астаналар мен миллионыншы қалаларда жүзеге асырылады. Шағын қалаларда төлемге қабілетті сұраныс жоқ және бұл бизнесті дамыту мүмкіндіктерін шектейді. Зерттеулер көрсеткендей, орыстар үшін пайдалы тағамды таңдаудың жетекші факторы оның құны болып табылады. Парадоксальды, пайдасы тек екінші орында, сапасы үшінші, тұрақтылығы төртінші орында. Сондықтан, демократиялық, идея бойынша, Ресейде дұрыс тамақтану қызметі элитизмге ие. Ірі қалаларда қосымша шектеу факторы және жалпы жеткізу қызметінің ауыр мәселесі – жеткізу жылдамдығы. Егер ол уақытында жеткізілмесе, пайдалы тағамға тапсырыс берудің мағынасы жоқ, өйткені негізгі шарттардың бірі – уақытша тамақтану режимін сақтау орындалмайды.
Отзывы