Мәтінмәндік немесе мақсатты жарнама: қайсысын таңдау керек?

Жарияланды: 30 Тамыз 2022 Жаңартылды: 26 Қыркүйек 2023 жылғы

Мақсатты және контекстік жарнама-бұл кәсіпкерлер өздерінің тиімділігі мен мүмкіндіктері үшін жиі таңдайтын жарнамалық тәсілдер. Бірақ олардың қалай ерекшеленетінін және оларды қалай дұрыс пайдалану керектігін бәрі бірдей түсіне бермейді. Кәсіпқойларға жүгінген кезде де кәсіпкерлер жарнаманың әртүрлі түрлері қалай жұмыс істейтінін және қай жерде қолданылатынын түсінуі керек. Бұл жылжыту тәсілдерінің не екенін, олардың қалай ұқсас және ерекшеленетінін түсіну маңызды. 

Мақсатты жарнама

Мақсат-әлеуметтік желілерде сайттар мен брендтерді жылжыту үшін қолданылатын құрал. Ол үшін арналар мен арнайы блоктарда жарнамалар жарияланады. Науқанды барынша тиімді ету үшін мақсатты аудиторияға талдау жасалады, оның әртүрлі белгілері (география, демографиялық және уақыт көрсеткіштері) зерттеледі. Бұл опцияның артықшылықтары:

  • Іске қосу жылдамдығы. Сіз бір сағат ішінде науқан жасай аласыз. Модерацияға бірдей уақыт кетеді.
  • Параметрлердің икемділігі. Жарнаманы көрсететін пайдаланушыларды таңдау үшін көптеген критерийлерді қолдануға болады.
  • Қол жетімділік. Мұндай науқанды тіпті шағын компаниялар да ұйымдастыра алады.
  • Әр түрлі аудиторияға жарнамалар жасау мүмкіндігі.
  • Веб-сайттың болуы міндетті емес, брендке әлеуметтік желілердің бірінде Парақ құру жеткілікті. 

Мақсат қоюдың басты кемшілігі-жылжыту «суық» аудитория үшін жүзеге асырылады. Пайдаланушы сайтқа кіре алады, бірақ өнімді сатып алмайды. 

Мақсатты жарнаманы қалай орнатуды білмейтіндер кәсіби мамандарға жүгіне алады. Бұл уақыт пен ақшаны үнемдеуге көмектеседі, өйткені дұрыс орнатусыз күтілетін нәтижеге қол жеткізбестен қаражатты жоғалтуға болады. Мысалы, Prodvigate (сайтқа кіру) YouTube-те жаңа ізбасарлар алу үшін мақсатты параметрлерді таңдауды ұсынады. Segmento Target (сайтқа кіру) мақсатты аудиторияны таңдауға, оны ВКонтактедегі жарнама кабинетіне жүктеу үшін талдауға мүмкіндік береді. Сіз әлеуметтік желілерде жарнамаларды құралдардың қызметтердің көмегімен орналастыра аласыз Click.ru және Sociate (сайтқа өтіңіз). 

Мнение эксперта

Сервис Prodvigate анализирует каждый канал отдельно, просматривает нишу и конкурентов и, на основании этих данных, подбирает правильные настройки для рекламной кампании. Мы делаем большой акцент на интересах пользователей, поэтому подбираем для каждого канала самую релевантную аудиторию.

Методы продвижения максимально эффективны, ведь Prodvigate  —  официальный премиум партнер Google, и использует исключительно инструменты Google Ads. Мы гарантируем самый эффективный результат продвижения для каждого, кто пользуется услугами нашего сервиса.

Что касается таких показателей, как количество подписчиков, лайков и комментариев — они, прежде всего, зависят от качества контента самого автора. Мы делаем усредненный прогноз для любой рекламной кампании с любым бюджетом. Однако зрители — это живые люди, поэтому они будут смотреть и на то, насколько им нравится или не нравится ваш контент.

Азеева Мария Сотрудник компании Prodvigate, специалист по продвижению наYoutube

Контекстік жарнама

Жарнаманың бұл әдісі парақтың сұранысына немесе мазмұнына байланысты жарнамаларды көрсетуді білдіреді. Жарнама тақырыптық немесе іздеу болуы мүмкін. Біріншісі мазмұнға сәйкес келеді, мақалаларда немесе әр түрлі сайттардағы панельдерде орналастырылған. Іздеу іздеуде белгілі бір негізгі сұрауларды теру кезінде көрсетуді қамтиды. 

Хабарландыруларды белгілі бір қызметті немесе өнімді іздейтіндер көреді. Олар іздеу жүйелерінде де, серіктес сайттарда да көрсетіледі. Оны іске қосу үшін Google және Yandex жарнамалық кабинеттерін (немесе басқа іздеу жүйелерінде) құру, дұрыс сұрауларды таңдау және макеттерді дайындау қажет. Мұны мамандардың көмегіне жүгіну немесе aori (сайтқа кіру) сияқты автоматтандырылған жүйеде процесті орнату арқылы өзіңіз жасай аласыз. Контекстік жарнаманың артықшылықтары:

  • Үнемділік – төлем тек ауысулар үшін жасалады.
  • Интрузивтілік – тақырыптық мазмұн тітіркендірмейді.
  • Атаулылық-тек қызметке немесе өнімге қызығушылық танытқандарға көрсетіледі. 
  • Тиімділік-нәтижені орналастырудан кейін бірден байқауға болады.
  • Тиімділік дәрежесін бақылаудың қарапайымдылығы. Қаласаңыз, параметрлерді өзгертуге болады. 
  • Жарнаманы және басу құнын кез келген уақытта өзгерту мүмкіндігі. 

Мұндай жарнаманың кемшіліктеріне келетін болсақ, олардың арасында жылдам цикл атап өтіледі. Науқан жарнамалар жарияланған кезде ғана жұмыс істейді. Сондықтан сіз шотты үнемі толтырып отыруыңыз керек. Сондай-ақ, дұрыс емес параметрлерге байланысты бюджетті асыра пайдалану қаупі бар, сондықтан мамандарға, мысалы, қызметке жүгіну маңызды Click.ru.

Контекстік және мақсатты жарнаманың айырмашылықтары

Алға жылжудың осы тәсілдері арасындағы бірқатар айырмашылықтар бар. 

Жарнама алаңын таңдау

Мақсатты және контекстік жарнаманың басты айырмашылығы-орналастыру орны. Бірінші жағдайда жарнамаларды көрсету үшін әлеуметтік желілер, екіншісінде іздеу жүйелерінің жарнамалық кеңселері қолданылады. Пішімдер де әртүрлі болуы мүмкін. Мәтінмәндік жарнамалар үшін көбінесе мәтін, баннерлер және медиа жарнамалар таңдалады. Форматтар үшін көбірек: бейнелер, әңгімелер, фотосуреттері бар карусельдер, таспалар және т. б.

Пайдаланушыларды таңдау

Негізгі айырмашылықтардың бірі-мақсатты аудиторияны таңдау принциптері. Жарнамалар интернеттегі пайдаланушылардың сұраныстарын ескере отырып көрсетіледі. Сондықтан бағаға негізгі сұраныстардың танымалдығы әсер етеді. Контекстік жарнама өнімге немесе қызметке қызығушылық танытқандардың сұрауларына жауап береді. Мақсат сұрауларға байланысты емес. Хабарландырулар тек әлеуметтік желі қолданушыларына көрсетіледі (ВКонтакте, Одноклассники және т.б.). Сонымен қатар, белгілі бір критерийлерге жауап беретіндер және мақсатты аудиторияға қатысты адамдар ғана. Сондықтан мұндай жарнама, әдетте, әлеуетті клиенттердің сұранысын арттыру үшін жасалады. 

Ыстық-суық

Контекстік жарнама көбінесе ыстық және жылы клиенттерді тарту үшін таңдалады, мақсат – жылы және суық үшін. Бірінші жағдайда, пайдаланушылар белгілі бір қызметке немесе өнімге қызығушылық танытады, өйткені олар интернеттен ұқсас өнімді іздейді. Егер біз мақсат туралы айтатын болсақ, онда ол ұсынысқа әлі қызығушылық танытпайтындарға бағытталған, бірақ оған қажет болуы мүмкін. Ол үшін ОА талдауы қолданылады-өнім немесе қызмет оларды қолдана алатындарға ұсынылады. 

Басу бағасы

Бұл көрсеткіш өнімге және жылжыту аймағына байланысты. Бірақ әрдайым контекстік жарнаманы басу қымбатырақ болады. Бұл «ыстық» клиент өтінімді тастап, өнімді немесе қызметті сатып алуы мүмкін екендігімен түсіндіріледі.

Мнение эксперта

Оба инструмента раскрутки, работая совместно, могут дать максимальный результат. Поэтому многие компании решают комбинировать их, чтобы привлечь больше пользователей. Часто используют привлечение на ресурс горячей аудитории с помощью объявлений контекстной рекламы и трафик из соцсетей с ориентацией на теплую и холодную через таргетинг.

Дрокина Татьяна Специалист по работе с SMM-сервисами проектаЭто развод
5.00 / 7
Пікір қалдыру

Отзывы

Карта сайта