Ресейде және әлемде автокөлік жалдау

Жарияланды: 29 Сәуір 2020 Жаңартылды: 9 Қазан 2023 жылғы

Ресейлік автокөлік жалдау нарығы дамығандардың қатарына кірмейді, бірақ елдегі автокөліктерді жалға алудың барлық түрлері қалаушыларға ұсынылады. Ресей Федерациясындағы жалға берудің дәстүрлі бағыттары-машиналарды ұзақ және қысқа мерзімді жалға алу. Жақында бұл бизнесті дамытудың негізгі бағыты автомобильмен бөлісу болды.

 

Автокөлік жалдау бизнесінің негіздері

Ресейде жалға беру бизнесі біркелкі дамымаған. Негізінен жалға беру компаниялары Мәскеу мен Санкт-Петербургте, яғни іскерлік белсенділік пен туризм шоғырланған қалаларда орналасқан. Қара теңіз жағалауындағы курорттық қалаларда да салыстырмалы түрде жоғары концентрация бар. Жалға алу клиенттерінің шамамен 30% – ы туристер, ал қалғандары көлікті жалға алады астаналарда жұмысқа орналасу үшін. Сондықтан жалға берілетін автокөліктердің негізгі клиенттері-бұл өз қызметкерлері мен іскери серіктестері үшін машиналар алатын корпорациялар. Ал жеке клиенттер мерекеге орай автокөлікке тапсырыс береді, қала сыртындағы ойын-сауық сапарлары үшін сирек және жеке көлігі бұзылған жағдайда одан да сирек.

Автошеринг Пікірлер

Сурет. 1

Автокөлікті пайдалану мерзімі бойынша жалға алу ұзақ мерзімді (бір аптадан астам), қысқа мерзімді (3 күнге дейін) және автомобильмен бөлісу (минуттық төлем) болуы мүмкін. Ұзақ мерзімді жалдау ыңғайлы, себебі ол пайдалану мерзіміне байланысты айтарлықтай жеңілдіктер ұсынады. Төлем ай сайын 50% жеңілдікпен алынуы мүмкін. Қысқа мерзімді жалдау қажет болған жағдайда жеке көлікті ауыстыру оңтайлы, егер ол жөнделіп жатса немесе демалыс күндері қаладан тыс жерге бару керек болса. Ұзақ және қысқа мерзімді жалға алушылардың ең үлкен санаты-27 жастан асқан және 3 жастан асқан жүргізуші тәжірибесі бар адамдар.

Автокөлік жалдаудың ең үлкен аймағы-Мәскеу облысы. Мұнда тек жеңіл автокөліктерді жалға алу көлемі жылына 15 миллион рубльге жетеді, бұл қызметтерге сұраныс жылына 5% – ға дейін өсті. Автокөлік жалдау бизнесінің одан әрі дамуы туристік ағынның динамикасымен, іскерлік белсенділіктің динамикасымен және халықтың әл-ауқатының өсуімен байланысты. Коронавирустық пандемия және онымен байланысты шектеулер бизнеске өте жағымсыз әсер ететіні анық.

 

Автокөлік жалдау операторлары

Ресейде әлемдегі ең ірі төрт автокөлік жалдау операторы бар: Avis, Sixt, Hertz және Thrifty.

Avis (https://www.avisrussia.ru/) (сурет. 1) – Ресейде 2006 жылдан бері жұмыс істеп келе жатқан американдық трансұлттық прокат корпорациясы. Компания Хабаровскіден Владивостокқа дейінгі көптеген ресейлік қалаларда ұсынылған. Компанияның жеке мәліметтері бойынша Мәскеу, Питер, қазан және Сочи танымал бағыттар болып табылады. Қазір қызметтердің ішінде, ең алдымен, жүргізушісіз автокөлікті жалға алу ұсынылады. Төлемге сақтандыру, ҚҚС, шектеусіз жүгіріс кіреді. Компания жалға алушылардан ережелердің өте үлкен тізімін орындауды талап етеді және автомобиль класына байланысты 9 мың рубльден 40 мың рубльге дейін депозит алады.

Sixt компаниясы (https://www.sixt.ru/) (сурет. 2) Ресейде 2004 жылдан бастап жалға беру қызметтерін ұсынады. Енді компанияның қызметтерін Мәскеу, Санкт-Петербург, Калининград, Краснодар, Ростов-на-Дону, Самара, Сочи қалаларында пайдалануға болады, ал жалға беру орындары әуежайларда орналасқан. Жалға алу шарттары бойынша жүргізушінің белгілі бір түрдегі құқықтары, тіркелген төлқұжаты және банк картасы болуы керек. Жас шектеулері – 19 жастан бастап, жүргізу өтілі 1 жылдан бастап.

Hertz (https://www.hertz.ru/)-бұл Ресейде Мәскеуде, Санкт-Петербургте, Сочиде, әуежайларда ұсынылған тағы бір әлемдік автокөлік жалдау операторы. Қызметтерді пайдалану шарттары жеке келісіледі.

Thrifty (https://www.thrifty.com/), шамасы, олар Ресейге сапар шегетін шетелдіктерге көбірек сенеді, орыс тілінде сайт жоқ, бірақ елдегі жалға беру пункттері ұсынылған. Танымал бағыттардың қатарына Санкт-Петербург, Анапа, Краснодар, Калининград, Ростов-на-Дону, Новосибирск, Екатеринбург, Қазан жатады. Қызмет көрсету шарттарын агрегатор сайттарынан білуге болады, мысалы https://www.holidaycars.com.

Автокөлікті жалға алу шолулар

Сурет. 2

Рентмоторлар (https://rentmotors.ru/) – Ресейдің 12 қаласында жалға беру пункттері бар ірі ресейлік прокат компаниясы. 23 жастан асқан, 3 жастан асқан жүргізуші көлікті жалға ала алады. Қызметтерді тек банктік дебеттік немесе несиелік картамен төлеуге, ал қолма-қол ақша мен электрондық карталарға жол берілмейді. Километр шегінен асып кету километрге 20 рубльді құрайды.

Автокөлікті жалға алу (https://www.a-arenda.ru/) (сурет. 3) Мәскеу, Санкт-Петербург, Сочи, Самара, Краснодар, Красноярск, қазан, Новосибирск, Нижний Новгород, Екатеринбургте ұсынылған. Жалға алу шарттары-20 жылдан бастап және көлік жүргізу жылы немесе 23 жылдан бастап және 2 жылдан бастап еңбек өтілі, машинаның класына байланысты. Құжаттар жиынтығы стандартты, бірақ компания қосымша құжаттарды сұрау мүмкіндігін қарастырады. Күніне негізгі жүгіру-200 км.

Автокөлік жалдау шолулар
Сурет. 3

АВТО ұшқыш (https://pilot-auto.su/) бұл автомобильдерді жалға беру мен сатуды ұсынатын ірі компания. Жалға алу шарттары автомобильдің маркасына/моделіне байланысты. Өтінім сайтта толтырылады.

Тек жалға алу (https://prostoprokat.ru/) – Мәскеуде де, аймақтарда да жұмыс істейтін танымал автокөлік жалдау операторы. Мәскеуде автокөлік жалдау қызметтері 1450 рубльден тұрады. Жалға алу сайтта немесе менеджерге қоңырау шалу арқылы жасалады. Ресімдеу паспорт, СТН және құқықтар талап етілетін кеңседе жалғасады. Жалға алу маркасы / моделі жүргізушінің тәжірибесіне байланысты.

 

Көлік бөлісу

Автокөлік бөлісу-қазіргі уақытта автокөлікті жалға беруді дамытудың жетекші бағыты және ортақ экономиканың негізгі бөлігі. Бұл экономика, онда адамдар бір көлікті иеленуді емес, оны уақытша пайдалануды, жалға алуды таңдайды. Әлемнің кейбір елдерінде көлік бөлісу ұзақ уақыт бойы дамыды, Ресейде жақында, бірақ өте белсенді.

Автокөлік бөлісу келесі схема бойынша жұмыс істейді: пайдаланушы автомобиль бөлісу компаниясының платформасында тіркеледі (сурет. 4) өз құжаттарының деректерін енгізу арқылы жүзеге асырылады. Тексеруден кейін пайдаланушы көлікті брондау мүмкіндігін алады. Төлем сервистегі шотқа байланған картадан жүзеге асырылады. Іс жүзінде барлық автомобильдер мобильді қосымшаға ие және олардың көмегімен пайдаланушылар машиналарды жалға алады. Қызметте бастапқы жарна, жақын маңдағы көлікті таңдау, қолданар алдында көлікті тексеру мүмкіндігі болуы мүмкін. Басқаруды іске қосу RFID арқылы жүргізуші куәлігінде немесе смартфон арқылы жүзеге асырылуы мүмкін. Қозғалыс кезінде уақыт таймері мен одометр іске қосылады.

АВТО жалға Пікірлер

Сурет. 4

 

Көлік бөлісудің артықшылықтары мен кемшіліктері

Ортақ экономиканың бір бөлігі ретінде көлік бөлісудің басты артықшылықтарының бірі-пайдаланушының автомобильге техникалық қызмет көрсету, техникалық қызмет көрсету, жөндеу және т.б. шығындарын көтермеуі. Көптеген адамдар көлікті жиі пайдаланбайды, тек үйден жұмысқа немесе мектепке бару және қайту үшін. Уақыттың басым көпшілігі автомобильге тұрарлық, бірақ шығындарды талап етеді. Әрине, көлік бөлісу шеңберінде бұл шығындар тарифке енгізіледі, бірақ көптеген адамдар машинаны пайдаланатындықтан, бұл шығындардың барлығы барлығына бөлінеді және белгілі бір пайдаланушы үшін төлем мөлшері аз.

Пайдаланушы автокөлікті кез-келген жерде, келісімшарт бойынша қалдыра алады, яғни гараждарға, автотұрақтарға, автотұрақтарға және т.б. шығындарды көтерудің қажеті жоқ. Pricewaterhousecooper аналитикалық агенттігінің есептеулері бойынша, бұл қызметті тұрақты пайдалану шартымен автокөлік бөлісу шығындары жеке автокөлікті пайдаланудан шамамен 10% үнемдеуге мүмкіндік береді. Бұл бизнес дамып келе жатқанда, қызметтер одан да арзанға түседі және меншікті көлік пен көлік бөлісу шығындарының айырмашылығы көлік бөлісу пайдасына артады.

Көлік бөлісудің де көптеген кемшіліктері бар. Мысалы, автокөлік жол қозғалысы ережесі жағдайында пайдаланушы айыппұлды толығымен төлейді және көлікті жөндеу мен жоғалған пайданы төлейді. Оператор шарт бойынша автокөлікті дұрыс пайдаланбағаны үшін, атап айтқанда, айыппұл салады:

  • автокөліктің зақымдануы;
  • рұқсат етілген аймақтан тыс шығу;
  • дұрыс емес тұрақ;
  • сапарды дұрыс емес жерде аяқтау;
  • жалдау ақысын уақтылы төлемеу;
  • машинаны басқаруды басқа адамға беру;
  • автокөлік пен жабдыққа құжаттарды жоғалту (кілттер, сақтандыру, алғашқы көмек жинағы және т. б.);
  • бренд логотипін жою;
  • бос бензин цистернасы бар автокөлікті қайтару;
  • салонда темекі шегу және т.б.

Автокөлік бөлісу жазықсыз пайдаланушы айыппұл төлей алатындай етіп жасалған. Мысалы, тексеру кезінде ол көліктің зақымдалуына назар аудармады немесе кез келген себеппен қызметке хабарлаған жоқ – және ол бұл зақым үшін көлікті өзі бүлдіргендей төлейді.

 

Мәскеуде көлік бөлісу

Мәскеу бүкіл ресейлік автомобиль нарығының 85% құрайды. Мәскеуде жол инфрақұрылымы жақсы дамыған, бірақ көлікті ұстау басқа қалаларға қарағанда қымбатырақ. Бұл бизнесті дамыту үшін қолайлы жағдайлар. Бірақ Мәскеудегі автомобильдерді бөлудің негізгі драйвері-бұл елорда жолдарындағы жеке көліктердің үлесін азайту арқылы жол инфрақұрылымына жүктемені азайтуға тырысатын үкімет. Негізгі көмек-Мәскеу қалалық әкімдігі 2015 жылдан бастап автотұрақтарды субсидиялайды.

Елордада тұрақ жылына 300 мыңға жетуі мүмкін, ал автомобильдер бір жылға абонементті шамамен 25 мың рубльге сатып алады. Автокөлік бөлісу таксиге тең болуы мүмкін, содан кейін жалға алынған көліктер арнайы жолақпен жүре алады. Қалалық әкімдіктің мақсаты-автомобильдер паркін 25 мың бірлікке жеткізу.JPMorgan мәліметтері бойынша, егер 2017 жылы автокөлік операторларының автопаркі 2,5 мың автокөлікті құраса, онда 2018 жылы 16 мың бірлік, ал 2019 жылы 23 мың бірлік. және, әрине, қалалық әкімдіктің жоспарлары орындалатын еді, бірақ коронавирус оларды қатты түзеткен еді.

2019 жылы Мәскеуде 18 компания автокөлік қызметтерін ұсынды. Бірақ Мәскеу нарығының 80% – дан астамын алып жатқан төрт негізгі ойыншы ғана басым: «Яндекс.Drive», «Delimobile», Belca Car және YouDrive. Сондай-ақ, «МатрешСаг» компаниясын атап өту қажет (https://matreshcar.ru/), «CarSmile» (https://www.carsmile.com/), «UrentCar» (https://urentcar.ru/ru/), «Rentmee» (https://www.rentmee.club/), «Car4You» (https://car4you.by/), «Lifcar» (https://lifcar.ru/), «Карусель» (https://carusel.клуб/), «Uramobile» (https://uramobil.ru/), «TimCar» (https://timcar.ru/), «Car5″,» Colesa.com» (https://colesa.com/), «Zvezda Car» (https://www.zvezdacar.ru/) және басқалар.

Шектеу шаралары жойылғаннан кейін көлік бөлісудің қалай дамитыны әлі анық емес (сурет. 5), бірақ өткен жылдың соңында ірі компаниялардың даму қарқыны 3 жылдан кейін Мәскеу нарығында жаңа операторларға орын болмайтындай болды. Алайда, дағдарыстар нарықтан ең әлсіздерді қалдырады, тек ең үлкендері ғана қалады, сондықтан Мәскеу жаңадан бастаушылар үшін» жабылады», мүмкін одан да ертерек.

АВТО жалға Пікірлер

Сурет. 5

Нарықтың қарқынды дамуына қарамастан (пандемияға дейін), автокөлік компаниялары тіпті өзін-өзі ақтай алмады. Бәсекелестік инвестициялармен, субсидиялармен және маркетингтік әдістердің кең спектрін қолдану арқылы қамтамасыз етіледі. «Делимобиль «3 рубль/мин таңертеңгі тарифті ұсынады,» Яндекс.Drive » тек көлік жүргізу уақытына жалға беруді ұсынады, – пайдаланушының көлікке жету уақыты ештеңеге тұрмайды, ал Belka Car платформада тіркелгеннен кейін бірден қымбат көлік үлгілерін пайдалануды ұсынады және т.б.

10 сәуірде Мәскеу Үкіметі карантиндік шаралар аясында 13-19 сәуір аралығында автокөлік компанияларының қызметін тоқтатты, кейінірек тыйым ұзартылды. Тек Мәскеу мен Мәскеу облысында тасымалдауға рұқсаты бар компаниялар үшін такси форматында жұмыс істеуге рұқсат етіледі. Нәтижесінде бір уақытта автокөлік сапарларының саны бірден 60% – ға қысқарды. Автокөліктер жеткізу қызметтерін ұйымдастыруға қайта назар аударуға мәжбүр болды, бірақ бәрі бірдей бұл бизнеспен айналысқан жоқ.

 

Ресейде көлік бөлісу

2019 жылы Ресейде автомобиль нарығы қарқынды дамыды. Волгоградта көлік бөлісу операторлары пайда болды-» Cars7″, » Bi-bi.car». Соңғысы Дондағы Ростовта да жұмыс істей бастады. Воронежде және Липецк қаласында «CarSmile» автокөлігін бөлісу жұмысын бастады. «Яндекс.Диск» және «Карусель «»Қазанда» жұмыс істей бастады,» Деломобиль «Тулаға жетті, Санкт-Петербургте»МатрешСаг» компаниясы жұмыс істей бастады. Сондай-ақ, көлік бөлісудің жаңа бағыттары дамыды: Санкт-Петербургтегі жүк көлігі, кейбір сапарларға белгіленген тарифтер, Яндекс қалааралық тарифтері.Drive», сондай-ақ өзгертілетін тариф, қашықтан жылыту және Delimobile қалааралық сапарлары.

Яндекс.Драйв Санкт-Петербургте жүк көлігін бөлісуді бастады, әлі жалға алынған көліктерді брондау, жалға алу процесінде тарифтерді өзгерту функцияларын енгізді, траппен жүретін көліктерді қосты, белгіленген ең төменгі жол жүру құны бар аймақтарды енгізді, қалааралық тарифті қосты және саябақ көлемі бойынша әлемдегі екінші көлік құралы болды, сондай-ақ «YouDrive»көліктерін сату және қайықтарды жалға беру. Негізінен компаниялар динамикалық, өзгеретін тарифті, сақтандырумен тарифтерді, борышкерлер мен жаңадан бастаушыларға қаражатты холдингтеуді, машиналарды ұзақ мерзімді жалға алуды және т.б. енгізеді.

Сонымен қатар, 2019 жылы нарықта жағымсыз тенденциялар байқалды, – carlion операторы, Timcar қазан мен Мәскеуден кетті, anytime автомобильдерін бөлісу жабылды, CAR5 жұмысын тоқтатты. Соған қарамастан, Ресей Федерациясындағы жалпы автокөлік паркі әлемдегі ең үлкен парктердің бірі, шамамен 40 мың бірлік.Drive», 16 мыңнан астам автомобиль, «Делимобиль» паркі шамамен 12 мың бірлік, BelkaCar шамамен 5 мың бірлік және youdrive шамамен 2 мың автомобиль. 2019 жылы Ресей Федерациясының аумағында 27 автокөлік компаниялары жұмыс істеді. Олардың басым көпшілігі елдің еуропалық бөлігінде, Мәскеуде – 17 компанияда шоғырланған, ал Қиыр Шығыста көлік бөлісу мүлдем дамымаған. Отандық автокөлік компанияларының арасында назар аударған жөн Avtoprokat.ru және EasyRentCars.

2019 жылы Ресейдегі автомобиль нарығы өткен жылмен салыстырғанда бес есе өсті, оның қызметтерін кем дегенде бір рет 230 мың тұрғын пайдаланды. Бірақ пайыздық өсім шынымен үлкен болғанымен, Бұл сандық жағынан көп емес. Статистикаға сәйкес, автомобильдерді бөлісуді негізінен 21-35 жас аралығындағы адамдар пайдаланады, олар айына 5 – тен 20-ға дейін автокөлік сапарларын жасайды. Орташа алғанда, пайдаланушы автокөлік қызметтері үшін шамамен 2 мың рубль төлейді. 1 минуттық жалдаудың орташа бағасы 6-дан 10 рубльге дейін. Егер компания демпинг жасаса, онда ол бағаны тіпті 3 рубльден төмен түсіреді, бұл өзіндік құннан аз, егер тарифтер динамикалық болса, онда баға Жеке пайдалану шарттарына байланысты ұсынылады.

 

Көлік бөлісу нарығының мәселелері

Автокөлікті бөлісу нарығы дамып келеді, бірақ оның шешілмейтін мәселелері бар. Олардың бірі-бұл қызмет дамып келе жатқанымен, көптеген қалаларда өте аз ұсынылған. Ал ұсынылған қалаларда жалға алынған көлік әрқашан ыңғайлы жерде бола бермейді. Қолданбаларда көптеген ақаулар бар, көлікте жанармай болмауы мүмкін, көлік нашар жағдайда болуы мүмкін және т.б. Автопарктің 30% – ы күні бойы пайдаланылмайды, яғни олар пайда емес, шығын әкеледі. Бұл Ресейдегі халықтың ұтқырлығының төмендігімен байланысты, өйткені абсолютті көпшілігі жұмысқа немесе мектепке бару және қайту үшін көлік бөлісуді пайдаланады және бұл негізінен машиналар жұмыс күндері, белгілі бір уақытта пайда әкеледі дегенді білдіреді.

Басқа маршруттар сирек қолданылады, ал егер қолданылса, оларды пайда табу оңай емес. Мысалы, мереке күндерінің басында көптеген пайдаланушылар әуежайға автомобильдермен, яғни бір бағытта барады. Компаниялар кері бағытта нөлдік тарифтерді енгізуі керек. Әуежайға бару бағасын арттыру мүмкін емес, өйткені бұл бәсекелестердің, атап айтқанда таксидің қолында болады. Екіншіден, Ресейде көлік бөлісу жеке көлікке балама ретінде қабылданбайды. Құқықтары бар ресейліктердің 90%-ы оған күмәнмен қарайтындықтан және Ресейдегі автомобиль әлі де көлік құралы ретінде емес, мәртебе көрсеткіші ретінде қабылданатындықтан, көлік құралын пайдаланбайды немесе пайдаланбайды.

Егер адамның жеке көлігіне ақшасы болмаса немесе уақытша көліксіз қалса, онда ол Ресейде өте жақсы дамыған қоғамдық көлікті пайдаланады. Соңғы уақытта муниципалитеттер автобус паркін үнемі жаңартып отырады, жаңа ыңғайлы модельдер пайда болады, қоғамдық көлік барлық жерде дамыған, сондықтан көптеген адамдар көлік бөлісу қызметін қажет етпейді. Айтпақшы, қоғамдық көліктің бағасы көтеріліп жатқанымен, ол әлі де көлік бөлісуге қарағанда арзанырақ. Халықтың төлем қабілеттілігінің төмендігіне байланысты Ресейде көлік бөлісу, негізінен, мақсатты аудиторияны шектейді. Бірақ т балалары бар отбасылар сияқты халықтың кең санаттары көлік бөлісуді өз қажеттіліктері үшін әрең бейімдей алады.

Үшіншіден, автомобильдерді әртүрлі деңгейдегі жүргізушілер қолданатындығына байланысты автомобильдерді бөлісудің тән ерекшелігі-жиі болатын апаттар. Тағы бір қызықты ерекшелігі – көлік ұрлығы. Belkacar мәліметтері бойынша, тек осы компанияда 2019 жылы пайдаланушылар автомобильдерден шамамен 150 батарея мен мыңдаған тазалағыштарды шығарды. Көліктерден сапардан кейін кілемшелер, рульдер, орындықтар алынады – артқы және алдыңғы, шыны жуғыш ағызылады. Олар тек материалдық құндылықтарды ұрлап қана қоймай, пайдаланушылардың шоттарын ұрлап, содан кейін оларды қайта сатады. Мұның бәрі тікелей шығындар.

Осы және басқа да көптеген себептерге байланысты, бизнес ретінде, көлік бөлісу 2016 жылдан 2019 жылға дейін тиімсіз болды және 2020 жыл тиімді болуы керек деп дайындалды. Себебі компаниялар шамамен 2017-2019 жылдары белсенді жұмыс істей бастады, көптеген адамдар мұндай қызмет туралы біліп, оны белсенді қолдана бастады. Автопарк орта есеппен үш жылда бір рет жаңартылады. Бірақ пандемия жоспарлары пайда жоспарларын толығымен жойды және ағымдағы жыл да тиімсіз болатыны түсінікті және бұл Ресейде көлік бөлісу кезінде ең нашар болуы мүмкін, өйткені қазір көлік бөлісу – бұл автокөлікті жалға беру қызметі – мүлдем жұмыс істемейді деп айтуға болады.

 

Автокөлік компаниялары

«Яндекс.Жетек » (https://yandex.ru/drive/), шамасы, қазіргі уақытта елдегі ең ірі көлік бөлісу. Мәскеуде, Питер мен Қазанда жұмыс істейді. Мүмкін, қызметтің кемшілігін пайдалану ережелерінің үлкен бөлімі және одан да үлкен «көмек» бөлімі деп атауға болады, оның ішінде автомобильдерді қалай және қандай жағдайда пайдалану ұсынылатынын түсіну қиын. Мысалы, «сағат» тарифі: жеңіл автомобильдерге, фургондарға және шағын автобустарға бірден шарттар ұсынылады.

Сондай-ақ, брондау ережелері мен жалға алудың кез-келген басқа аспектісі туралы көптеген әртүрлі ақпарат берілген. Төлемге қатысты сайтта бірінші сапарға дейін 271,82 рубль ұсталатыны және одан әрі барлық машиналар үшін – жеңіл көліктерден фургондарға дейін төлем кестесі ұсынылатыны айтылған. Қызметті пайдалану үшін компания менеджерлерімен тікелей байланысу оңтайлы.

«Делимобиль» ( https://delimobil.ru/)-бұл Мәскеуде, Санкт-Петербургте, Уфада, Екатеринбургте, Самарада, Нижний Новгородта, Новосибирскіде, Краснодарда, Грозныйда, Тулда, Дондағы Ростовта және Красноярскіде жұмыс істейтін Ресейдегі ең ірі көлік желісі. Компания жеке тұлғаларға да, корпоративтік клиенттерге де минутына 8 рубльден жалға береді. Алдыңғы оператор сияқты, ол клиенттерге ақпарат берудің күрделілігімен ерекшеленеді. Компания мен клиент арасындағы шарттың ережелері мен шарттарында көптеген нюанстар бар, сондықтан курьер шақырып, келісімшартқа қол қойған дұрыс.

«BelkaCar» (https://belkacar.ru/) қосымша арқылы автомобильдерді брондауды ұсынатын танымал ресейлік автомобиль бөлісу компаниясы. KIA және Volkswagen автомобильдеріне арналған қызметтің бағасы минутына 5 рубльден, Mercedes-Benz үшін 9 рубльден. Мәскеу үшін қашықтыққа шектеулер көрсетілмеген, Сочи үшін 100 км.

«You Drive» (https://youdrive.бүгін/) (сурет. 6) – бұл Ресейде үнемі сұранысқа ие автокөлік компаниясы. Мәскеуде, Петрде, Сочиде, Екатеринбургте жұмыс істейді. Ережеге сәйкес, жалға алушының жүргізуші өтілі кемінде 2 жыл болуы керек, көлікті тек жеке өзі басқаруға, барлық оқиғалар туралы хабарлауға және көлікті «жасыл аймақта»қалдыруға міндетті. Мысалы, Мәскеу үшін бұл МКАД-дан + 250 км. Төлемге сақтандыру, жанармай құю, тұрақ кіреді.

Автокөлікті жалға алу ажырасу ма?

Сурет. 6

«Car 5» (https://car5.ru/) – бұл Ресейдегі, Мәскеу, Санкт-Петербург, Сочи, Новосибирск қалаларындағы ірі көліктер. Сервисті кемінде 2 жыл жүргізуші өтілі бар 21 жылдан бастап жүргізушілер пайдалана алады. Сервисте тіркеуге арналған құжаттарды электронды түрде немесе курьер шақыру арқылы ресімдеуге болады. Автокөлікті іздеу және брондау мобильді қосымша арқылы жүзеге асырылады.

 

Басқа елдерде көлік бөлісу

Автокөлікті бөлісу өзінің қазіргі түрінде пайда болған алғашқы ел АҚШ болды. Елдегі ең ірі автокөлік компаниясы-ZipCar (https://www.zipcar.com/). автокөлікті брондау қосымша немесе сайт арқылы жүзеге асырылады. Бұл жағдайда пайдаланушы белгілі бір көлікке әлі де өтінімдер бар-жоғын көре алады және ол кезекке назар аударуы керек. Пайдаланушы көлікті ашатын және жабатын пластикалық картаны алады. Пайдаланушы бастапқы жарнаны 2 25 және абоненттік төлемді 7 7 төлейді. Қызмет көрсету шарттарына сәйкес, пайдаланушы көлікті пайдалану мерзімін көрсетеді және оны белгілі бір тұраққа қайтарады. Тиісінше, осы шарттарды бұзғаны үшін айыппұлдар бар.

АҚШ-та ұзақ сапарларға арналған тарифтер танымал, онда төлем күні бойы жүгіріс үшін жүзеге асырылады. Жанармай, сақтандыру, қызмет-барлығы сапар бағасына кіреді. Автокөлікті пайдалану бағасы мемлекетке және басқа жағдайларға байланысты. Вашингтонда бұл шамамен 10 доллар./ сағ, а рұқсат етілген жүгіру күніне 180 миль. Zipcar-дан басқа, АҚШ-та автокөлікті жалға алудың көптеген жағдайларын ұсынатын көптеген шағын автомобильдер бар, соның ішінде ZipCar-ға қарағанда әлдеқайда адал.

Германияда 100-ден астам көлік бөлісу операторлары бар, олардың арасында басым Flinkster қызметтері бар (https://www.flinkster.de), Car2Go (https://www.car2go.com/), DriveNow (https://www.drive-now.com/), Cambio (https://www.cambio-carsharing.de/) және басқалар. Дүние жүзіндегі қалаларда айтарлықтай желісі бар үлкен компаниялар бар. Автокөліктерді жалға алу құны шарттарға байланысты әр түрлі, бірақ орташа есеппен 30 цент, электромобильдер үшін бағасы сәл жоғары. Әр түрлі компаниялардағы пайдалану шарттары сәл өзгеше болуы мүмкін. Көбінесе автомобильдер автотұрақтарға бекітіледі және пайдаланушы көлікті соларға қалдыруы керек. Автотұрақ құнына кіреді. Төлем пайдалану күні үшін алынуы мүмкін, километріне шамамен 30 цент, бұл тариф ұзақ сапарларда танымал.

Францияда автомобильдерді бөлісу әлемдегі ең дамығандардың бірі болып табылады. Осы бағыттағы ең ірі компаниялардың бірі-Ubeeqо(https://www.ubeeqo.com). стандартты схема бойынша жұмыс істейді: сайтта жүргізу құқығымен және тәжірибесімен тіркеу, Көлік таңдау. Жалдау бағасы автомобиль класына байланысты, орташа есеппен 5 евро. Сомаға сақтандыру және басқа да бірқатар қызметтер кіреді. Францияда орталықтандырылған автомобильдерді бөлісу жаңа типтегі автомобильдерді бөлісудің үлкен бәсекелестік қысымына ұшырайды, онда компания тек өз көлігін жалға алуға дайын иелері мен көлікті жалға алғысы келетін жүргізушілерді біріктіреді. Бұл схема төмен тарифтер мен кең аумақтық желінің арқасында танымал. Оператор иелері мен жүргізушілерінің «мәліметтері» қызметі үшін абоненттік төлем алады.

Жапонияда автомобиль бөлісу негізінен елдің ірі қалаларында ұсынылған, бірақ біртіндеп ірі әуежайлары бар аймақтарға ауысады. Times car Plus жапондық ірі автокөлік компаниясы (https://share.timescar.jp/). автокөлікті жалға алу құны 1 1,5-2 2/ 15 мин., тарифке сақтандыру және жанармай кіреді. Бұл ретте жанармай құюға (немесе көлік жууға) жұмсалған уақыт қосымша тегін минуттарды қосу арқылы өтеледі. Бірақ оператор километр шегінен асып кету үшін қосымша ақы алуы мүмкін.

Автокөлік бөлісу қызметтерін пайдалану үшін сайтта құжаттарды тіркегеннен және растағаннан кейін берілетін сервиске қатысушының жеке картасын алу қажет. Автокөлікті ашу үшін жеке өнер қажет. Жапон ережелеріне сәйкес, көлік құралын қолданғаннан кейін белгілі бір автотұрақта қалдыру керек. Жапонияда автокөлік бөлісу өсіп келе жатқан танымалдылыққа ие, өйткені бұл елде өз көлігіңіздің құны өте үлкен.

Оңтүстік Кореяда автомобильдерді бөлісу өте жақсы дамыған, бірақ Ресейдегідей, автомобильдерді бөлісетін компаниялардың көпшілігі Астанада шоғырланған, өйткені Сеулде жеке көлікке қызмет көрсету қымбат. Сеулдің ең ірі автокөлік компаниясы – «Seoul Nanum (Sharing) Car» (http://www.seoulnanumcar.com). автокөліктер стандартты түрде жалға алынады: құжаттармен және банктік картаны байланыстырумен Сайтта тіркелу. Жалдау бағасы көлік құралының класына және жалдау уақытына байланысты.

Көлік бөлісу ажырасу

Сурет. 7

Негізінде, көптеген Еуропа елдерінде автомобиль бөлісу дамымаған немесе тек астаналарда ұсынылған. Бірақ Италия – бұл Еуропадағы ең дамыған елдердің бірі. Италия барлық еуропалық көлік бөлісу клиенттерінің шамамен 25% құрайды, ал Милан мен Рим осы бағыттағы ең дамыған қалалар. Көптеген елдерден итальяндық автокөлік қызметтері ерекшеленеді, өйткені көлікті қаланың кез келген жерінде қалдыруға болады. Италияның ең ірі автокөлік компаниялары Enjoy (https://enjoy.eni.com/) (сурет. 7) және GuidaMi (https://www.ubeeqo.com/).

5.00 / 2
Пікір қалдыру

Отзывы

  • Саяхат және туризм үшін жалға берілетін көлік керек пе? Жүргізушімен де, жүргізушісіз де қалаған қалада экономикадан премиумға дейінгі кез келген көлікті жалға алыңыз **** (сілтемелерді жариялау тек Pro пайдаланушылары үшін мүмкін)

    Жауап қайтару
Карта сайта