Таргетолог деген кім: ол не істейді және қалай болу керек

Жарияланды: 17 Мамыр 2023 Жаңартылды: 8 Қазан 2023 жылғы

Жарнама жұмыс істейді және бюджет босқа кетпейді.

Таргетолог жарнаманы басқарады. Оның негізгі қызметі-әлеуметтік желілер. Міндет-жарнаманы әдемі және қызықты етіп қана қоймай, мүмкіндігінше тиімді ету. Ол алгоритмдерді компанияның ұсыныстарын оның мақсатты аудиториясы көретіндей етіп құрастырады. Яғни, барлық пайдаланушылар емес, сатып алуға қызығушылық танытқандар.

Не істейді

Таргетолог Вконтакте, Одноклассники және басқа да әлеуметтік желілерде жарнамалық алгоритмдерді орнатады. Ол тек бір немесе бірнеше жұмыс істей алады. Target-ағылшын тілінде «мақсат». Таргетолог жасайтын бірінші нәрсе-мақсатты аудиторияның портреті. Компанияның әлеуетті клиенттерінің барлық сипаттамалары жарнама кабинетінде көрсетілген: Жасы, жынысы, тұратын аймағы. Сондай-ақ, мүдделерді, білім беруді, отбасылық жағдайды атап өтуге болады. Бұл жарнаманы тек берілген параметрлерге сәйкес келетін әлеуметтік желі қолданушыларына көрсетуге мүмкіндік береді. Ол сондай-ақ осындай тапсырмаларды орындайды:

  • Жарнама мақсаттарын реттейді. Адам жарнаманы көргенде, олар ақпараттық бюллетеньге жазыла алады, вебинарға тіркеле алады, өнімге тапсырыс бере алады немесе қызметті сатып ала алады.
  • Аналитиканы қосады. Кестелердегі көптеген сандардың артында ол жарнамалық науқандардың тиімділігін көреді. Пайдаланушылар жарнамалық баннерді қанша рет басқанын, жарнама берушінің веб-сайтына қанша ауысқанын және қанша тапсырыс беріп, төлегенін нақты айта алады.
  • Бюджетті басқарады. Талдау барысында ол қандай жарнамалар жақсы нәтиже беретінін және қайсысы бюджетті төгіп тастайтынын көреді және оларды өшіру керек.
  • Есептер дайындайды. Жарнамалық науқандардың тиімділігін көрсететін статистиканы үнемі қалыптастырады. Өткен әрекеттердің нәтижелері жоспарлаудың негізі болып табылады. Олар іске қосу нәтижелерін болжауға және бюджетті есептеуге мүмкіндік береді.

SMM маманынан айырмашылығы неде

Эсэмэмші-бұл әлеуметтік желілерде брендтің бейнесін жасайтын маман. Шын мәнінде, ол маркетингпен айналысады: компанияның бәсекелестеріне талдау жасайды, маркетингтік гипотезаларды ойластырады, Жарияланымдар жоспарын жасайды. Ол жалғыз немесе басқа мамандармен бірге жұмыс істей алады: копирайтерлер, таргетологтар, дизайнерлер. Таргетолог-нақты міндеттері бар тар маман. Копирайтерлер мәтін жасайды, дизайнер баннерлерді салады, ал таргетолог тек осы шығармашылықтарды кімге және қалай көрсету керектігін шешеді.

таргетолог және SMM маманы

Таргетолог қанша алады

Таргетологтың жалақысы оның біліктілігі мен жұмыс тәжірибесіне байланысты.

Бастаушы (кіші)

Ол тек курстарды бітірді, оқу жобаларында алған тәжірибесі өте аз. Мақсатты дағдыларды жақсы меңгере алады, бірақ тәжірибелі маманға қарағанда негізгі міндеттерді шешуге көп уақыт кетеді. Жаңадан бастаушының жалақысы төмен: орташа есеппен 57 471 ₽.

Маман (орта мектеп)

Орта деңгейдегі Таргетолог: енді жарнама кабинетімен жұмыс тәжірибесі ғана емес, сонымен қатар терең талдау дағдылары бар. Яндекс Метрикадағы және Google Analytics-тегі науқандардың тиімділігін зерттейді. Бір уақытта бірнеше жобалармен жұмыс істей алады және Тапсырыс бойынша көбірек ақша табады. Орташа жалақы – 109 195 ₽.

Аға маман (сеньор)

Бұл әр түрлі тауашалардағы сәтті жағдайлардың кең портфолиосы бар кәсіпқой. Үш – бес жылдық тәжірибесі бар тәжірибелі таргетолог жарнаманы реттеп қана қоймай, оның тиімділігін талдап қана қоймай, басқаларға да үйрете алады. Курстар мен бейіндік конференцияларда тәжірибесімен белсенді бөліседі. Мұндай маман, әдетте, байланысты кәсіптерде дағдыларға ие: жарнамалық мәтін жаза алады немесе баннер жасай алады. Орташа алғанда, ол 160 919 – ₽алады.

таргетологтың біліктілігі

Қандай дағдылар қажет

«Жұмсақ» дағдылар

Кез-келген саладағы жұмыс тиімділігіне әсер ететін тұлғаның сипаттамалары.

Аналитикалық ойлау. Жарнаманың тиімсіздігінің себептерін түсіну үшін үлгілерді табу керек. Пайдаланушылардың мінез-құлқын түсіну: неліктен олар баннерді басады, бірақ сатып алмай сайттан кетеді. Мүмкін, олар тіркеудің күрделі формасынан бас тартуы мүмкін немесе төлем қызметіне қатысты мәселелер туындауы мүмкін. Жарнаманың мақсатқа жетпеуінің себептерін анықтау және проблемаларды шешуді ұсыну — таргетологтың міндеті.

Қарым-қатынас және эмпатия. Таргетолог мақсатты аудиторияны жақсы білуі керек: әлеуетті сатып алушылардың қажеттіліктері, олардың психологиясы, өнімді таңдаудың қандай параметрлері бар және олардың сатып алуына не кедергі болуы мүмкін. Сондай-ақ, ол өз жұмысының мәнін және әлеуметтік желілердің жарнамалық алгоритмдерін Тапсырыс берушіге нақты түсіндіруі керек. Бюджеттің көлемін және оны бөлуді дәлелдеу керек.

Стресске төзімділік. Кез келген жағдайда сабырлы болу маңызды, әсіресе бәрі жоспардан тыс болған кезде. Бұл барлық ережелерге сәйкес жарнамаларды орнатсаңыз да болады. Әлеуметтік желіде техникалық ақау болуы мүмкін және хабарландырулар қатып қалады. Немесе көшедегі ауа-райы күтпеген жерден жақсарып, барлығы әлеуметтік желілерде отырудың және жарнама көрудің орнына қала сыртында демалуға кетті.

Оқу мүмкіндігі. It-де бәрі өте тез өзгереді. Әлеуметтік желілерде жарнаманың жаңа механизмдері, параметрлері және көрсету алгоритмдері пайда болады. Іске қосу тиімді болуы үшін Сіз жаңалықтарды тез игеруіңіз керек. Ол үшін Сіз digital жаңалықтарынан хабардар болуыңыз керек, сарапшылардың жеделхат арналарын оқып, бейіндік конференцияларға қатысуыңыз керек.

Зейін. Мақсат қоюшының кәсібилігі нәтиже жарнамалық науқанға байланысты бола ма, жоқ па, соған байланысты. Сіз бюджетті минималды әсермен біріктіре аласыз немесе компанияның кірісін едәуір арттыра аласыз. Сәтті жұмыс істеу үшін маман маңызды көрсеткіштерді үнемі қадағалап отырады, параметрлерге өзгерістер енгізеді, жарнамаларды өзгертеді.

Уақытты басқару. Бір уақытта бірнеше жобаны жүргізу үшін уақытты дұрыс бөліп, күш-жігерді есептеу керек.

уақытты басқару

«Қатты» дағдылар

Үйренуге болатын және қажет нәрсе: жұмыс мәселелерін шешуге арналған білім мен дағдылар.

Жарнама кабинетімен жұмыс

Таргетолог оған жақсы бағдарланған және аудиторияны қалай баптау керектігін біледі. Ол есепті қалай құру керектігін, пайдаланушы базаларын қайда жүктеу керектігін және шығармашылықты қайда тіркеу керектігін біледі. Әр түрлі әлеуметтік желілерде жарнама бөлмелері әртүрлі интерфейс пен функционалдылыққа ие. Егер маман Вконтакте бизнесімен жақсы жұмыс істесе, бұл оның басқа әлеуметтік желідегі кабинетті оңай түсінетінін білдірмейді.

Веб-аналитиканы білу

Жарнамаларды тиімді конфигурациялау үшін өнімнің немесе қызметтің мақсатты аудиториясын жақсы білу қажет. Веб-аналитикалық құралдардың көмегімен әлеуметтік желі қолданушылары туралы көптеген ақпарат жинауға болады. Мысалы:

  • қандай беттерге бардық;
  • қанша уақыт қаралды;
  • қандай элементтер басылды;
  • содан кейін қайда көшті.

Осы деректерге сүйене отырып, пайдаланушылардың мінез-құлқын болжау және оған жарнамалық науқандарды бейімдеу оңай. Таргетолог негізгі аналитикалық құралдарға ие, мысалы, VK пикселі және кеңейтілген – Yandex метрикасы және Google Analytics.

Талдауды қолдану

Талдау мақсатты адамға жарнамалық науқанға мақсатты аудиторияны тез жинауға мүмкіндік береді. Арнайы қызметтер-талдаушылар-пайдаланушылар туралы ақпаратты берілген параметрлер бойынша автоматты түрде өңдейді және оларды бір дерекқорға жинайды. Осылайша сіз өзіңіздің әлеуетті клиенттеріңізді тек жынысы, жасы және тұрғылықты жері бойынша ғана емес, сонымен қатар олардың хоббиі бойынша да іздей аласыз. Мысалы, әлеуметтік желілердің тақырыптық топтарында. Егер сізге балалар өнімдерін жарнамалау қажет болса, онда «Сокольники аналары» немесе «Мәскеу аналары мен балалары»сияқты қауымдастықтардың ізбасарлары қолайлы болуы мүмкін. Талдау қызметтері — Pepper Ninja және cerebro.

Маркетингтік талдау

Таргетолог әлеуетті сатып алушының портретін жасай алады. Ол жарнаманы бастамас бұрын мақсатты аудиторияның барлық сипаттамаларын тағайындайды. Ол үшін өнімді зерттейді, Тапсырыс берушімен, тұтынушыларға қызмет көрсету және сату қызметкерлерімен байланысады, бәсекелестердің жарнамаларын зерттейді. Жиналған ақпарат негізінде жарнама кабинетіндегі параметрлерді реттейді.

Копирайтинг дағдылары

Кәсіби мамандар тобы болған кезде жақсы. Бірақ тәжірибелі таргетолог копирайтингтің негіздерін біледі-ол пост жазып, шығармашылықты өзі дайындай алады. Мұны істеу үшін сіз жабысқақ тақырыпты қалай ойлап табуға болатындығын және сатылатын мәтін құруды, әрекетке шақыруды қалыптастыруды білуіңіз керек.

Бейнені монтаждау, фотосуретті өңдеу

Дизайн және монтаждау дағдылары да пайдалы. Интернеттегі редакторлардың негізгі білімі шығармашылықты құру үшін жеткілікті. Сіз Figma немесе SUPA-да баннерлер мен жарнамалар жасай аласыз. Бейнені орнату тіпті смартфонға да ыңғайлы.

Supa редакторы

Мамандықтың оң және теріс жақтары

Артықшылықтары

  • Жүздеген үлкен және кіші компаниялар тауарларды немесе қызметтерді сататын сайттар жасайды. Оларға әлеуметтік желілерден трафик жүргізетін мамандар қажет.
  • Жұмыс кестесі мен жұмыс түрін таңдауға болады: кеңсе және толық жұмыс күні немесе фриланс және икемді кесте.
  • Сіз бірнеше ай ішінде негізгі білім мен дағдыларды алып, бірден жұмыс істей бастай аласыз.
  • Егер сіз кәсіпте дамып, тәжірибе жинасаңыз, бір-үш жылдан кейін сіз 100 000 доллардан ақша таба аласыз.

Кемшіліктері

  • Таргетингте жоғары бәсекелестік бар. Тәжірибесі мен портфолиосы жоқ бастаушы үшін клиенттерді табу қиын болуы мүмкін.
  • Сұранысқа ие маман болып қалу үшін Сіз алгоритмдердің жаңартылуын қадағалап, әлеуметтік желілерде жаңа мақсатты құралдарды үйренуіңіз керек.
  • Таргетолог үлкен жобадағы жұмыстың бір бөлігін ғана жасайды, мұнда бәрі оған байланысты емес. Нәтижеге әрдайым кепілдік бере алмайсыз. Мысалы, егер тұтынушының сайты мобильді құрылғыларға бейімделмесе, бұл конверсияға әсер етеді.

Қалай нөлден бастап таргетолог болуға болады

Қайда оқу керек

Сіз жарнама туралы кітаптарды, Профильді сайттарды оқи аласыз, форумдарда сөйлесе аласыз және YouTube сабақтарын көре аласыз. Бұл тегін, бірақ өзін-өзі ұйымдастыруды және жоғары мотивацияны қажет етеді. Сонымен қатар, жаңадан бастаушыға пайдалы және өзекті ақпаратты табу қиын. Негізгі минус-жаттығуға мүмкіндік жоқ.

Мақсатты онлайн курстан өту ыңғайлы. Тек қажетті теорияны алыңыз және портфолионы толықтыру үшін оқу жобаларында дағдыларды дамытыңыз. Әдетте топқа сұрақтарға жауап беретін және мотивацияны қолдайтын куратор еріп жүреді. Кейбір мектептерде мансап орталығы бар, онда курс түлектері түйіндемені дұрыс құрастыруға және сұхбаттасуға дайындалуға үйретіледі.

Skypro платформасы мақсатты жарнаманы екі курста оқуды ұсынады:

  • Интернет-маркетолог (7 модуль). Бағдарлама блоктарының бірі-әлеуметтік желілердегі мақсатты жарнама. Оқу барысында сіз ВКонтакте мен MyTarget жарнамалық кабинеттерінің қалай жұмыс істейтінін, осы сайттарда мақсатты жарнаманы қалай орнатуға болатындығын, қандай жарнамалық жүйелер бар, еңбек нарығында не болып жатқанын, қандай тәжірибелер жұмыс істемейтінін және жарнаманы қалай жоспарлау керектігін біле аласыз.
  • Маркетингке толық ену (9 ай). Бағдарламада sky.pro «жарнамалық науқандар және клиенттерді тарту» модулі бар. Онда мақсатты жарнамаға арналған сабақ бар. 
Ответы на вопросы об обучении

В какое время проходят занятия?
Смотреть уроки можно в любое удобное время, доступ к новым урокам открывается по мере прохождения.

Сколько часов в неделю надо тратить на занятия?
С учетом выполнения заданий на обучение нужно тратить 4-5 часов в неделю.

Есть ли домашние задания?
Да, в каждом модуле предусмотрено выполнение домашних заданий, которые проверяются преподавателями.

Есть ли обратная связь от кураторов?
В любой момент можно задать вопрос в чате или подождать онлайн-сессии, на которой можно получить ответы на вопросы.

Как общаться со студентами?
Все студенты добавляются в группы-сообщества в Telegram. Там можно общаться, вместе выполнять задания, спрашивать совета и искать проекты.

Помогаете ли вы с трудоустройством?
Да, у нас есть центр карьеры, сотрудники которого помогают выпускникам оформить резюме, чтобы получать больше откликов, собрать порфтолио из сделанных во время обучения проектов. Каждую неделю центр карьеры рассылает вакансии от партнеров.

Представительшколы Skypro

Не оқу керек

Бұл кітаптар тұтынушылардың психологиясын түсінуге, маркетинг пен жарнаманың негіздерін түсінуге көмектеседі:

  • «Ауызша маркетинг. Ақылды компаниялар өздері туралы қалай сөйлеседі», Энди Серновиц.
  • «Сусыз мақсат», Григорий Бирюков.
  • «Маркетингті бұзу. Неліктен сатып алатынымыз туралы ғылым», Фил Барден.
Фил Барденнің маркетингтік хакері

Қайда және немен жаттығу керек

Сіз өзіңіздің жобаңызды іске қосып, оған жарнама жасай аласыз. Бірақ бастау үшін Сіз өз ақшаңызды салуыңыз керек. Немесе бизнесі бар достарға ақысыз немесе аз мөлшерде қызмет ұсыныңыз. Егер мұндай таныстар болмаса, сіз клиенттерді жеделхат чаттарынан таба аласыз. Ең дұрысы-тәжірибелі таргетологтың көмекшілеріне бару. Маманның тәлімгерлігімен тәжірибе жинап, портфолионы толықтырыңыз.

Клиенттерді қалай іздеуге болады

Порталдардағы бос жұмыс орындарын қараңыз hh.ru (сайтқа өтіңіз), Жұмыс.RU (бос жұмыс орындарын қараңыз), Хабр мансап немесе digital арнасына арналған жеделхат арналарынан тапсырыстарды табыңыз. Мысалы:

Таргетолог мамандығы туралы қысқаша

Таргетолог әлеуметтік желілерде әлеуетті клиенттердің базасын қалыптастырады, жарнаманы реттейді, аналитиканы зерттейді, жарнамалық бюджетті қалыптастырады. Ол хабарлама жазбайды, баннерлер жасамайды немесе жарнамалар жарияламайды. Бірақ SMM мамандары, копирайтерлер мен дизайнерлер жасаған жарнамаларды кім және қашан көретінін шешеді. Таргетолог бейнелерді өзі орната алады, шығармашылықтар жасай алады және мәтіндер дайындай алады — немесе басқа мамандар тобында жұмыс істей алады.

Орташа алғанда, таргетологтар 57 471-ден 160 919-ға дейін алады. Табыс деңгейі Дағдылар мен білімге, жұмыс тәжірибесіне және маман бір уақытта жүргізетін жобалар санына байланысты. Сіз мамандыққа саяхатты кітаптардан, форумдардан және YouTube бейнелерінен бастауға болады. Немесе тәжірибелі таргетологтар өзекті білім беретін онлайн курстан өтіңіз. Сіз оларды бірден оқу жобаларында пысықтап, портфолионы толықтыра аласыз.

4.50 / 2
Пікір қалдыру

Отзывы

Карта сайта