Несиелік карта бойынша жасырын шығындар

Жарияланды: 29 Мамыр 2020 Жаңартылды: 9 Қазан 2023 жылғы

Несие картасының иесі қарызды уақытында төлегеніне сенімді болған жағдай күтпеген жерден қарыз берушіге әлі де қарыз екенін анықтайды. Сондай-ақ, клиент карта бойынша шығындарды мұқият есептейтін жағдайлар жиі кездеседі, бірақ олардың есептеулері банктік және банктің пайдасына әр түрлі болады. Екеуі де несиелік мекемелер үнсіз қалатын жасырын шығындарға байланысты, ал клиенттер несие беру шарттарын мұқият зерттемейді.

 

Несие картасының жасырын шығындары қандай?

Несиелік карталарды пайдаланушылардың көпшілігі (және тек несиелік карталар емес) карта Эмитентінен SMS хабарламаларын ала отырып, несиелік карта бойынша шығындар туралы ескертуді пайдаланады. Бірақ клиент карта бойынша барлық есептен шығару туралы ескертулер ала алмайды. Мысалы, карта эмитенті ай сайын картаны пайдалану пайызын алады. Картаны пайдалану құны келісімшарт жасалған кезде хабарланады, бірақ көбінесе пайдаланушылар бұл сәтті ұмытып кетеді. Айтпақшы, SMS ақпараты салыстырмалы түрде арзан болса да, ақылы қызмет екенін ұмытпау керек.

Сондай-ақ, шетел валютасындағы операциялар кезінде айырбастау ақысын ескеру қажет: мұндай мәселе әсіресе пайдаланушы дүкендерде несие картасын пайдаланғанда немесе қызметтерге ақы төлегенде, әсіресе шетелдік банкоматтарда қолма-қол ақша алған кезде өзекті болады. Көбінесе қолма-қол ақшаны алу шарттары клиент үшін қолайсыз, өйткені транзакциялар тізбегіне қатысушылардың бірі (немесе бәрі бірден) айырбастау үшін өз пайызын алады, сонымен қатар валюта бағамына (әр банктің ресми банкке қарағанда қымбатырақ).

Жасырын несие картасының шығындары Пікірлер

Сурет. 1

Сонымен қатар, эмитент төлемді бірден емес, валюта бағамы өзгеруі мүмкін біраз уақыттан кейін жүргізе алады және банк ақшаны жаңа бағам бойынша есептен шығарады (сурет. 1). Айтпақшы, егер есептен шығару кезінде рубль бағамы өссе, онда карта эмитенті тиісті айырмашылықты қайтарады. Өкінішке орай, рубль жиі төмендейді және карта иесінің шығындары артады. Сондай-ақ, банк шартта арнайы айтылмаған және пайдаланушы жай ғана білмеуі мүмкін операциялар үшін комиссия алады, ал СМС-хабарлама оларға қолданылмайды: қандай да бір БҚ, интернет-Қызметтерді пайдалану, сақтандыру және т.б.

Барлық шығындар туралы хабардар болу үшін клиентке өзінің онлайн-кабинетін тіркеу оңтайлы, онда сіз барлық шығындарды, соның ішінде SMS хабарламағандарды көре аласыз. Қолдау қызметіне сұрақтар қоюдан қорықпау керек, ал стандартты бас тартуларға қанағаттанбау керек, бірақ жағдайды түсінуді талап ету және шығындардың асып кетуінің себебі неде екенін нақты түсіндіру. Мұны несие беруші келісілгеннен көп ақша алған немесе жай ғана түсініксіз ақша алған сияқты кез келген жағдайда жасау керек.

 

Несиелік карта банктерінің тұзақтары

Эмитент-банк клиентке ұсынатын шарттар кейде нақты қаржылық тұзаққа ұқсайды. Әсіресе, егер Эмитент картаны клиент үшін өте тартымды шарттарда ұсынса. Ең тиімді тұзақ-несие картасының жеңілдік кезеңі. Қазір жеңілдік кезеңі-бұл несие картасын рәсімдеу үшін клиенттерді тартудың бірінші әдісі. Тіпті сақ клиенттердің психологиялық қорғанысын бұзатын бұл қызметтің» қошқар » идеясы белгілі бір кезеңде картаны іс жүзінде «тегін» пайдалану болып табылады.

Шындығында, эмитенттердің көпшілігі картаны пайдаланғаны үшін ай сайынғы пайызды есептейді, бұл жеңілдік кезеңінің мағынасын іс жүзінде теңестіреді. Бұл мәселені несие картасын рәсімдеу алдында нақтылау қажет. Сондай-ақ, жеңілдік кезеңі қандай операцияларға қолданылатынын нақтылау қажет. Ол тек дүкеннен сатып алу ақысын төлеуге әрекет ете алады. Мысалы, қолма-қол ақша жоғары пайызбен жүзеге асырылады.

kviku.ru виртуалды карта шолулар

Қалай болғанда да, бірақ банк несие картасын пайдаланудың өте жақсы шарттарын уәде еткен сайын, оны пайдалану шарттарын мұқият зерделеу керек. Жағдайлар неғұрлым жақсы көрінсе, соғұрлым оларды мұқият зерттеу керек – бір жерде аулау керек. Бұл несие картасынан бас тарту керек дегенді білдірмейді, бұл күмәнді жерлерді мұқият бақылау керек дегенді білдіреді. Екінші тиімді тұзақ-бұл картадағы артық шығындар. Мысалы, егер клиент несие эмитентінің банкоматында емес, «бөтен адамда»қолма-қол ақша жасаса, несие лимиті байқалмай асып кетуі мүмкін. Егер Мобильді банк сияқты қосымша қызметтер мерзімінде төленбесе, артық шығындар туындауы мүмкін.

Несиелік лимиттен асып кеткен жағдайда, қарыз бойынша пайыздық мөлшерлеме күрт артады, бұл туралы клиент есептегеннен көп қарыз болған кезде ғана білуге тәуекел етеді, өйткені қарыз туралы ақпаратты жаңарту кешігіп көрсетіледі. Картаны рәсімдеуге шешім қабылдағаннан кейін, сіз оны пайдаланбасаңыз да, банк әлі де пайыздарды есептейтінін білуіңіз керек. Бұл клиент картаны «мүмкін болған жағдайда» жасаған кезде, ол туралы ұмытып кетеді. Бірақ банк ештеңені ұмытпайды. Күтпеген жерден клиент Банкке, кейде өте маңызды сомаға қарыз екенін біледі.

open.ru opencard картасы шолулар

Егер несиеге кірудің қажеті жоқ болса, онда несие картасын рәсімдеудің қажеті жоқ. Бірақ егер қажеттілік болса және картаны рәсімдеу туралы шешім қабылданса, онда сіз несие беру шарттарын мұқият оқып, шарттарды мұқият оқып қана қоймай, несие берушіден әр күмәнді мәселе бойынша түсініктеме талап етуіңіз керек. Сіз жасырын шығындарды ұмытпай, шығындарды мұқият қадағалап отыруыңыз керек.

 

Несие картасын қалай дұрыс жабуға болады?

Картаны жабу уақыты келгенде, оған өте мұқият қарау керек. Көптеген адамдар банктің несие картасын жабу процесін қалдырады, оны бақыламайды және оны бекер жасайды, өйткені банк картаны өз пайдасына жабады. Оның артықшылығы-клиенттің төлеуді жалғастыруы. Біріншіден, сіз қарыздың барлық қалдықтарын толығымен өтеуіңіз керек, – маман қарыздың өтелгенін растауы үшін мұны тікелей банк бөлімшесінде жасаған жөн.

Несие карталары ажырасу

Сурет. 2

Екіншіден, сіз барлық ақылы қызметтерді өшіруіңіз керек – егер банк маманы мұны растаса, тағы да жақсы болады. Әрі қарай, сіз төлқұжатпен және картамен картадан және онымен байланысты қызметтерден бас тартуға өтініш жазуыңыз керек. Картаны клиенттің алдында банк қызметкері жоюы керек. Және міндетті түрде банктен анықтама алу керек (сурет. 2) клиенттің несие берешегі жоқ екендігі туралы, сондықтан несие берушіде клиент үшін күтпеген өсімпұлдар алуға ешқандай себеп жоқ.

tinkoff.ru Tinkoff all Airlines картасы Пікірлер

Сондай-ақ, Картаны жабу несие картасының шотын жабу емес екенін есте ұстаған жөн, ол Картаны жабу туралы өтініш жазылғаннан кейін 45 күн ішінде жабылады. Бірақ егер банк несиелік қарыздардың жоқтығы туралы құжат берсе, күтпеген қарыздар түрінде тосынсыйлар болмауы керек. Дегенмен, банктен шартты ресми түрде бұзуды талап ету әлдеқайда қауіпсіз болады. Егер бұл сәт бақыланбаса, кейбір банктер автоматты түрде жаңа картаны шығарады және клиент қайтадан қарыздар. Егер сіз несие картасын таңдасаңыз, біздің сайттың рейтингісінен ең жақсы нұсқалармен танысуға кеңес береміз: kviku виртуалды несие картасы, Opencard және Tinkoff all Airlines несие картасы.

5.00 / 2
Пікір қалдыру

Отзывы

Карта сайта