Денедегі шағым және пікірлер 2
Шағым келді: лякин Вячеслав Михайлович, пошта арқылы: [email protected]
Тақырыбы: Теле 2-пікірлер
Менің «қара» тарифімді мен бұрыннан сатып алдым. Провайдер құрметке лайық болды, мен Tele2-ге (сайтқа кіріңіз) оннан астам адамды (барлық отбасы мүшелері, достар, таныстар) сүйреп апардым. Қарым-қатынас, өзара түсіністік, менің және Tele2 кінәсінен туындайтын өткір мәселелерді шешу құрметпен оңай шешілді. Мен бағаны 31 р-ға көтерген кезде, тариф Мұрағат болса да, пайда болған жоқпын. Мен де Tele2 жұмысындағы кемшіліктер үшін өтемақы ретінде сыйлықтар алдым. Бүгін бәрі өзгерді. Мені жаңа тарифті сатып алуға мәжбүрлеп, үлкен тәжірибесі бар клиенттердің арасынан «лақтырып тастады». Мен ұсынған және сіздің имиджіңізді төмендетпейтін вариантыаға келу нұсқалары таза түрде қабылданбаған кезде, мен оны жарамсыз деп санаймын. Сіздің ескі, дұрыс жұмысшыларыңыз 611-ді жаман планеталардан әкелінген келімсектермен алмастырды деген әсер.
Мен 82 жастамын және, әрине, 1998 жылдан бері еңбек ардагері, 2005 жылдан бері 2 топтағы мүгедекпін және мерзімсіз. Маған интернет пен sms көп қажет емес, қазір менде 831 дана бар (сіздің сыйлықтарыңыз). 19.12.2020 мен сізден тарифтің төлемі 275 рубль болатындығы туралы хабарлама алдым, бірақ 20 Гб, 800 минут болады, менде жеңілдіктер сақталады. 611 қызметіндегі Артеммен кеңескеннен кейін Мен келістім: ол Мен үшін бұл тарифті растады, тіпті SMS-ке уәде берді. Артем менімен қалыпты сөйлесетін жалғыз адам болды. Мен профессормын, т. ғ. д., тәртіпке үйрендім және ол мұнда сипатталған жағдайда қайда? Маған ескі тарифті немесе 19-да маған айтылған Tele2 «Онлайн+» (минутына) тарифін қалдыруыңызды сұраймын, бірақ 2 күннен кейін, 21 желтоқсанда кешке емес. Мені құрметтеуіңізді сұраймын, мен оған лайықпын. Рахмет, В. М.
Отзывы