Binance шағымдары-қолдау көмектесе ме?

30 Сәуір 2021 9 Қазан 2023

Binance крипто биржасына (сайтқа өтіңіз) Жақында біздің сайтта ғана емес, басқа платформаларда, форумдарда және т.б. көптеген жағымсыз пікірлер келіп түсті. Бұл крипто биржасында не дұрыс емес?

Биржа туралы теріс пікірлер Бинанс

Егер теріс пікірлер тапсырыс бойынша жазылады деп есептесек, онда олардың барлығы бірдей емес. Мүмкін, бірде-біреуі жоқ, өйткені біреудің юрисдикциясы түсініксіз биржа туралы Рунетте кем дегенде жүздеген дана теріс пікірге Тапсырыс беруінің мәні неде? Ағылшын тілінде сөйлейтін интернетте де Бинанс туралы шағымдар көп. Сондай-ақ, кейбір пайдаланушылар криптотрейдингте жалпы және нақты крипто биржасының функционалдығы бойынша өте жақсы бағдарланбайтыны, қателіктер жіберетіні және биржадан емес, осыған байланысты ақшаларын жоғалтатыны түсінікті. Бірақ криптовалютаның жұмысына шағымдар негізінен басқа түрге жатады (2021 жылы криптотрейдинг). Мысалы, танымал шағым-бұл қолдаудың нашар жұмысы-қолдау сұрауын жазу үшін арнайы біліктілік қажет емес, егер жауап болмаса, ол жоқ және биржа бұған кінәлі.

Соңында, криптовалютаға шағымдар Бинанс әр түрлі пайдаланушылардан, әр түрлі елдерден бірдей – олар ұқсас жағдайларды сипаттайды, көбінесе транзакциялар туралы мәліметтер береді. Ұжымдық шағымдар да бар, соның ішінде биржа нақты мойындаған Бинанс, олардың кейбіреулері тіпті өтемақы төлейді. Яғни, теріс пікірлер тек қара пиар деп айтуға болмайды. Көбінесе теріс пікірлер қорлау емес, кеңес алу үшін қоғамдастықтан көмек сұрау болып табылады. Теріс пікірлерді бәсекелестердің бинансына жазу оңай болар еді. Бірақ, өкінішке орай, cryptocurrency пайдаланушылары бекер емес және оған кейбір сұрақтар туындауы мүмкін.

Биржаға шағымдар binance.com

Осы биржаға қандай шағымдар жиі кездесетінін қарастырыңыз.

Нашар техникалық қолдау

Өте баяу, пайдаланушылардың мәселелеріне ресми көзқарас,жауап бергісі келмеу, пайдаланушылардың сұраныстарын елемеу-бұл криптовалютаның негізгі талабы. Шамасы, техникалық қолдау Бинанс барлық байланыс арналары бойынша бірдей жұмыс істейді:» калибрлі чатта — бот, калибрлі ШТАНГЕНЦИРКУЛЬДЕ — ЖИІ ҚОЙЫЛАТЫН СҰРАҚТАР, адаммен байланыс мүлдем жоқ»,-деп жазды Бинанстың бір қолданушысы. «VK техникалық мәселелер үшін кешірім сұрады және Twitter-ге жіберді. Twitter-де мәселе мен жою уақыты туралы ешқандай сөз жоқ», » қолдаумен байланысуға тырысты… жауап алған жоқ», «олар күніне бір рет жауап береді», «… қолдау қызметі … – мен 10 күннен артық сөйлеспейді», – қолдау көрсету тәжірибесінің стандартты сипаттамалары. Бірақ Қолдау қызметіне жету мүмкін болса да, бұл оған көмектесетін нәрсе емес. Биржаға жиі қойылатын талап-ресми бас тарту, пайдаланушының өзіне тағылған айыптар (іс бойынша немесе іс бойынша емес), мағынасыз ақпарат беру, кейіннен елемеу арқылы шешуге уәде беру және т.б. Бұл туралы не істеу керектігін айту қиын, бірақ қолдау қызметін ұзақ уақыт бойы «бомбалауды» жалғастырған пайдаланушылардың тәжірибесі бар, сондықтан ол жауап береді және тіпті мәселелерді шешеді. Бірақ, қолдау осылай жұмыс істемеуі керек екені анық.

Сондай – ақ, FTX таңбалауыштарында ақша жоғалтқан клиенттердің тәжірибесі бар, олар қолдау қызметінен басталды, бірақ содан кейін Биржаның негізін қалаушының өзінен және өтемақылардан жауап алды-әділеттілікке қол жеткізу оңайырақ. Мүмкін, егер бинансты қолдау жақсы жұмыс істесе және мәселелер шешілсе, онда барлық басқа шағымдарға себеп болмауы мүмкін. Техникалық тұрғыдан, қолдау қызметімен жұмыс істеу тәртібі қарапайым, ешқандай ерекшеліктер жоқ. Біріншіден, сайттың бірінші бетінде, төменгі оң жақ бұрышта қолдау көрсетілетін чат бар (сурет. 1) талқыланатын негізгі мәселелердің тізімі бар жерде. Сіз өзіңіздің есептік жазбаңыздан чатқа кіре аласыз.

Бинанс Пікірлер

Сурет. 1

Екіншіден, түсіндірме мақаласы бар қолдау беті бар. Бұл беттен жиі қойылатын сұрақтар бетіне өтуге болады. Егер жиі қойылатын сұрақтар бетінде жауап табылмаса, сөйлесуді немесе кеңес беру парағында бастауға болады. Бинанс сұрақты мүмкіндігінше егжей-тегжейлі баяндауды, құжаттар мен скриншоттармен растауды ұсынады. Сұрақты жібергеннен кейін жауап күтудің қажеті жоқ, сұрақ шешілген кезде қолдау хабарлама жібереді. Қолдау байланысын жалғастыру үшін кезек өтпеуі үшін хабарламаға 24 сағат ішінде жауап беру керек. Сіз өз позицияңызды кезекте ұстайсыз, бұл мәселені тезірек шешуге мүмкіндік береді. Егер мәселе шешілмесе, онда сіз сұрақты қайтадан жібере аласыз. Ағылшын тіліндегі қолдаумен сөйлесу ұсынылады. Сіз басқа тілдерде сөйлесе аласыз, бірақ қолдаудың түсінетініне және жауап беретініне кепілдік жоқ.

Ақшаның жоғалуы

Әр түрлі жағдайларда ақшаның жоғалуы-енгізу кезінде, шығару кезінде, сақтау кезінде-криптовалютаға қатысты ең ауыр айып Бинанс (криптотрейдингтің қауіпсіздігін қамтамасыз ету). Мысалы, пайдаланушы тапсырыстарды жауып, белгілі бір соманы шотқа жібере алады, бірақ жіберілгеннен едәуір аз сома келеді. Пайдаланушы шоттағы үлкен шығынды ешқандай транзакция жасамай-ақ анықтай алады, яғни ол биржаға ақша салады және ұзақ уақыт бойы шотқа кірмейді, ал біраз уақыттан кейін оны тексерген кезде шотта ақша болмайды. Ақшаны пайдаланушыға қатысы жоқ үшінші тарап әмиянына алуға болады, ал пайдаланушы транзакциялар туралы ешқандай хабарлама алмайды. Бұл жағдайда қолдау, пайдаланушылар айтқандай, алдымен пайдаланушының өзін дұрыс емес нәрсе жасады деп айыптауға тырысады. Бұл жағдайда шағымданған пайдаланушының есептік жазбасы бұғатталады, есептік жазбада пайдаланушының қаражаты болуы мүмкін, бірақ оларға қол жетімділік жоқ. Содан кейін пайдаланушы тек күту керек – қолдау қызметі бірдеңе жасайды ма, жоқ па.

Өкінішке орай, қолдау көбінесе ештеңе жасамайды – есептік жазба бұғатталған күйінде қалады, пайдаланушы транзакцияларды орындай алмайды, оны өзі де анықтай алмайды, соның ішінде қолдау оқиға туралы шындықты айтып жатқандығы туралы ақпаратты тексере алмайды. Қолдау транзакциялар қатып қалған кезде дұрыс емес нұсқаулар береді, нәтижесінде пайдаланушының ақшасы оған түспейді және қолдау әдеттегідей «буланып кетеді»деген шағымдар аз емес. Ақшаның жоғалуына байланысты шағымдардың көпшілігі шығару операцияларына жатады. Бұл кезеңде ең оғаш нәрселер жасалады. Ақша спот-шоттан алынады, бірақ олар адресатқа жетпейді – бұл көбінесе банк картасына шығарылған кезде болады. Техникалық қолдау пайдаланушыны кінәлайды немесе көмекке уәде береді және жоғалады. Кейде тіпті ақшаны алу туралы есеп беруге уәде береді, бірақ ештеңе бермейді. Ақшаны есептен шығару кезінде пайдаланушының шотында бинанс жоғалып кетуі мүмкін және пайдаланушының транзакция тарихы түсініксіз.

Әрине, көптеген жағдайларда пайдаланушылар алаяқтардың құрбаны болады. Сондай-ақ, егер олар өз шоттарына ақша ала алса, оларды қайтару мүмкін болмайтыны түсінікті. Содан кейін Биржаның қауіпсіздік жүйесіне сұрақтар туындайды-және пайдаланушылар осындай сұрақтар қояды. Себебі, қауіпсіздік қызметі күдікті әрекетке жауап бермейді. Егер қолдау ақшаны алу кезінде жоғалып кетуге жауап бермесе, пайдаланушылар оны криптовалютаның өзі алаяқтық деп санайды және негізсіз емес. Көбінесе пайдаланушылар биржаға ақша енгізуге болады деп шағымданады, бірақ қорытынды тексеруді қажет етеді және қандай да бір себептермен тексеруден өту мүмкін емес. Қайта тексеруден өтуге тырысқанда, оны қайтадан аяқтау мүмкін емес және оған қоса пайдаланушының ақшасы бар шот бұғатталады. Ақша алу кезінде ғана емес, сонымен бірге шоттың шотына түскен кезде де жоғалып кетуі мүмкін, яғни төлем жүйесінен немесе тіпті крипто әмияннан ақша алу транзакциясы жүзеге асырылады, бірақ биржада ақша пайда болмайды.

Техникалық қолдау клиенттің шығарғысы келмейтін нақты төлем жүйесі арқылы қаражат алуды ұсынады деген шағымдар бар. Бұл бір нәрсені түсіндіру қиын мәжбүрлеу-мүмкін биржа белгілі бір жағдайға қолайлы жағдай жасайды төлем жүйесі немесе Қолдау жұмыс істегісі келмейді немесе жұмыс істей алмайды. Ақшаны жоғалтудың стандартты жолы-артта қалу, кез-келген қатып қалу, ақшаны жоғалтуға әкелетін техникалық мәселелер. Мұндай шығындар болған жағдайда, биржа ешқашан өз тарапынан шығындарды өтеуге дайын екендігін білдірмейді. Егер ақша пайдаланушының кінәсінен жоғалып кетсе, яғни биржаны қорғауды айналып өткен алаяқтың шоттарына шығарылса, онда оны қайтару мүмкін емес. Сондықтан есептік жазбаның қауіпсіздігіне алдын-ала назар аудару керек.

Барлық бастаушы криптотрейдерлерге берілетін стандартты кеңес – барлық қаражатты криптовалюта шоттарында ұстау емес, тек транзакциялар үшін тікелей пайдаланылатындар. Сонымен қатар, инвесторларға өз қаражатын сақтаудың қажеті жоқ-ақша жұмыс үстелінің қауіпсіз әмияндарына салынсын. Егер ақша ешқашан жетпеген болса, онда сіз көп үмітсіз болса да, қолдауға жүгіне аласыз. Бірақ пайдаланушылардың дәлелдері бар, егер сіз көмекке мұқтаж болсаңыз, онда қолдау жауап береді және кейде тіпті мәселені шешеді. Бірақ көбінесе, егер Пікірлер бойынша бағаланса, биржа ештеңе істей алмайды немесе қаламайды. Тексеруге келетін болсақ (сурет. 2), Биржаның шотына ақша салмас бұрын, тексеруден өту керек екені түсінікті. Тексеру расталмайынша, биржаға өз ақшаңызды берудің қажеті жоқ-оны алу мүмкін емес. Сондай – ақ, тәжірибелі трейдерлердің әдеттегі ұсынысы-Бір биржада, бір криптовалютада, бір Фиат валютасында тоқталмау, қаражатты әртараптандыру (криптовалютадан қалай ақша табуға болады).

Бинанс верификация

Сурет. 2

Тексеру мәселелері

Пайдаланушылар cryptocurrency Binance тексерудің күрделілігіне жиі шағымданады. Бұған тек Бинансты кінәлау қиын, қазір көптеген биржалар тексеруді қиындатады, тіпті пайдаланушының тұрғылықты жерін растау үшін аты-жөні мен тегі бар коммуналдық төлемдерді талап етеді. Көптеген пайдаланушылар үшін мәселе-олар тексеру аяқталғанға дейін ақша табуға асығады-бұл Бинанс тыйым салмайды. Бірақ бұл пайдаланушының жауапкершілік аймағы, сіз тексеруден өткенге дейін ақша таба алмайтыныңызды тағы бір рет еске сала аласыз. Әйтпесе, бір қолданушы шағымданғандай, сіз үлкен ақша сомасы бар есептік жазбаны бұғаттап қана қоймай, сонымен қатар биржаға егжей-тегжейлі жеке деректерді «жіберген» жағдайға тап болуыңыз мүмкін. Верификация сәтті аяқталған кезде биржа біртүрлі әрекет ете бастағанда нашар. Мысалы, криптовалюта есептік жазбаны себепсіз бұғаттайды, қолдауға жүгіну де ештеңе бермейді немесе қайта тексеруді ұсынады, бірақ оны қайта жасау мүмкін емес, өйткені клиент қазірдің өзінде тексерілген.

Сондай-ақ, түсіндірусіз, биржа сәтті тексерілгеніне және шотта ақшаның болуына қарамастан, лимиттерді нөлге дейін қысқартады. Қолдау, сіз оңай болжай аласыз, ештеңеге көмектеспейді, лимиттердің өзгеру себептерін түсіндірмейді немесе клиенттен жалпы сөз тіркестерімен бөлінбейді. Лимиттердің жаңа шарттарымен транзакциялар жасауға тырысқанда, клиенттерге қайта тексеруден өту ұсынылады, бұл мүмкін емес. Жағдай тығырыққа тіреледі. Биржа тексерілген шотты танудан бас тартқан және клиент тіркелген мекен – жайы жарамсыз немесе биржадағы шоттағы ақшаға қатысты мәселе бойынша оларға сұрақ жазатын пайдаланушы жоқ деп мәлімдеген бірнеше жағдайлар. Шотта транзакциялар үшін мекен-жайлар өзгереді, клиент бірдеңе жасады деп айыпталады немесе оның проблемалары вирустармен байланысты және т.б. Бірақ көбінесе техникалық қолдау мәселені шешпестен клиентпен қарым-қатынасты тоқтатады.

Мұндай жағдайға тап болған көптеген пайдаланушылардың тәжірибесі көрсеткендей, ештеңе істеуге болмайды. Бірақ кейбір пайдаланушылар қолдауды «күте» алды: алдымен чатта ботқа хабарласыңыз, содан кейін боттың ұсыныстары көмектеспегенін түсіндіріңіз, ал FAQ-та болған жағдайдың сипаттамасы жоқ, адам маманымен сөйлесуді талап етіңіз. Мүмкін, кезек келгенше ұзақ күтуге тура келеді. Бірақ әңгіме нәтижесінде мәселе шынымен шешілуі мүмкін. Яғни, нақты кеңесшіге шығу мақсатына табандылықпен жету керек. Тексеру кезінде шарттарды мұқият зерделеу керек, биржада пайдаланушыны ережелерді бұзды деп айыптауға негіз болмас үшін өзіңіз туралы нақты, біржақты ақпарат беру керек. Биржаға шыққан кезде аймақтың криптовалюта қызметі саласында екеніне көз жеткізу керек.

Шоттар бұғатталған жағдайлар болды, өйткені олар американдық деп танылады – АҚШ тұрғындары биржада қызмет көрсетпейді. Сондықтан VPN арқылы қосылу немесе ТОР арқылы биржаға кіруге тырысу кезінде мұқият болу керек. Бинанс анонимді қолдамайтыны анық, ол жұмыс істейтін елдерде заңға бағынатын болып көрінуге тырысады және егер сіздің деректеріңізді біріктірмеу қажет болса, сауда немесе инвестиция үшін басқа платформаны таңдаған дұрыс (криптовалютадан ақша табудың нұсқалары). Тағы да еске сала кетейік, – биржадағы кез – келген ақша операциялары, Бинанс тек толық, расталған тексеруден кейін жүргізілуі керек-әрине, бұл туралы ақпаратты пошта, телефон және т.б. сақтау керек, осылайша келесі «бөлшектеу»кезінде ұсынылатын нәрсе болады.

Ақпаратты дұрыс көрсетпеу

Шоттың жай-күйі туралы ақпараттың дұрыс көрсетілмеуі туралы көптеген шағымдармен Бинанс бірнеше ай бұрын кездесті. Шамамен сол кезде пайдаланушылар көбінесе Бинансты тапсырыстарды дұрыс өңдемеді деп айыптады. Пайдаланушылардың шоттарында нөлдік Бинанс пайда болды, дегенмен шоттардағы ақша болған немесе болуы керек. Көптеген жағдайларда мәмілелер аяқталды, бірақ шоттардағы қалдықтар жаңартылмады. Әр түрлі елдердің көптеген пайдаланушылары шоттардың ешқандай транзакциясыз нөлге айналғанын бірден растады. Содан кейін ең көп таралған транзакцияға – BTC/USDT-ті Binance-тен сатып алуға тапсырыс беруде қиындықтар туындады, сонымен қатар маржалық сауда үшін үлкен долларлық қарыз алу проблемалары туындады.

Жанжал криптовалюта басшысы Чангпенг Чжаоға жауап беру үшін жеткілікті үлкен болды (сурет. 3) Twitter – де, бірақ жағдайды техникалық қолдау сияқты түсіндірді-мәселе бар екенін мойындады, бірақ себептері мен шешімдері туралы ештеңе айтпады және мәселені шешпеді. Негізінде, егер тіпті Чангпенг Чжао проблемаларды шешпесе, тек шешуге уәде берсе, онда бұл туралы бірдеңе істеу қиын. Мүмкін, егер ақпаратты дұрыс көрсетпеу мәселесі қалса, онда басқа сауда платформасын таңдаған дұрыс. Бірақ, ең болмағанда, ең аз шығынмен ақша алу үшін алдымен стандартты режимде техникалық қолдаумен сөйлескен жөн болар.

Бинанс криптовалюта басшысының мәлімдемесі

Сурет. 3

Бағаны манипуляциялау

Пайдаланушылар бірнеше рет Бинанс активтердің бағасын әртүрлі тәсілдермен басқаратынын хабарлады. Пайдаланушылар сауда терминалының әйнегіндегі бағалардың әрекетін бақылайды және әр түрлі сауда жұптарының баға динамикасы биткоин динамикасымен байланысты емес екенін байқайды, сауда сирек және кездейсоқ іске қосылады. Биржа комиссиялардан емес, алыпсатарлықтан ақша табады деп айтылады, сондықтан гипотетикалық тұрғыдан бағаны тікелей реттеудің мәні бар. Сондай – ақ, пайдаланушылар криптовалютаның өзі пайыздарды есептеу тәртібі мен шарттарын ескертусіз және түсіндірусіз өзгертетінін атап өтеді. Сондай-ақ, биржа Клиентті ордерлерді ашуға, сәтті ақша табуға мәжбүр ететін кестелерді басқарады, содан кейін Биржаның алгоритмі клиентке депозитті біріктіретін етіп бейімделеді.

Бірақ мұндай манипуляциялар мүлдем оғаш және екіталай болып көрінеді, бірақ пайдаланушылар бұған шағымданады және көптеген адамдар оларды қолдайды, өйткені Бинанс клиенттердің қаражатын ұқыпты ұстамайды. Бұл, негізінен, дәлелденген деп санауға болады. Наурызда Binance биржасы FTX несиелік таңбалауыштарын бөлді (сайтқа өтіңіз), ресми түрде, өйткені пайдаланушылар оларды түсінбеді – Чжао осылай түсіндірді (сурет. 4). Шынында да, клиенттер несиелік таңбалауыштарды жою кезінде олардан миллион доллар жоғалтты. Бірақ пайдаланушылар шығындар Бинанстың кінәсінен болғанына сенімді.

binance.com биржа өкілдерінің өтініші

Сурет. 4

FTX-тің Bull, BEAR, ETHBULL және ETHBEAR несиелік белгілері күрт төмендеді және бұл базалық активтердің бағасына сәйкес келмеді. Клиенттердің жаппай шағымдары басталды. Осыдан кейін ғана Бинанс FTX сауда-саттығының қауіптілігі туралы ескертуге кірісті, бірақ сонымен бірге платформа FTX таңбалауыштары базалық активтің бағасына нақты сәйкес келетіндігі туралы түсініктемені алып тастады. Содан кейін қолдау қызметі таңбалауыштардың бағасы пайдаланушылардың мінез-құлқына байланысты деп мәлімдей бастады, ал Чжао пайдаланушыларды активтің мәнін түсінбеді деп айыптады. FTX биржадан шығарылды. Ең бастысы, биржа клиенттер ақша жоғалтқаннан кейін де емес, биржа жаппай шағымдар алғаннан кейін де кейбір әрекеттерді жасай бастады. Мамыр айында тағы да ескертусіз FTX таңбалауыштары биржаға қайтарылды, BTCUP және BTCDOWN, бұл биржа наурыз айында «пайдаланушыларды қорғау үшін жасалған»түсіндірмесімен алып тастаған таңбалауыштардың бірдей түрі. Бұл ретте наурыз айында FTX-те ақша жоғалтқаны үшін өтемақы толық көлемде қайтарылған жоқ, – биржа, әдеттегідей, кейбір жағдайларда биржа ережелерін сақтамаған пайдаланушыларға проблемаларды тастауға себеп тапты.

Биржа бағаны басқара ма, жоқ па, оны пайдаланушылар шешеді, бірақ егер мұндай күмән туындаса, казиноны қайта ойнауға емес, басқа сауда платформасын таңдаған дұрыс. Айта кету керек, Бинанстың жосықсыз баға саясаты туралы хабарламалар жиі кездеседі, ал отсыз түтін болмайды. Сонымен қатар, кейбір активтер әсіресе қауіпті екенін түсіну керек, және олардан ақша табу немесе кем дегенде шығынға ұшырамау үшін белгілі бір дағдыларға ие болу керек немесе белгілі бір ақшамен бөлісуге дайын болу керек, егер ойын иықпен жүрсе, онда бұл сома көп инвестицияланады. Егер Биржаның адал емес ойынына күдік болса, онда мәселе оның тарапынан болса да, Биржаның ашылуы мүмкін екендігіне негізделуі керек. Сіз Биржамен шайқасты бастау керек пе, жоқ па, соны шешуіңіз керек, кез-келген жағдайда оны қолдаудан бастауға тура келеді.

Binance-ажырасу ма, жоқ па?

Әділеттілік үшін, Бинанс туралы жақсы пікірлер де көп, биржа үнемі дамып отырады, сауда-саттық пен инвестициялаудың жаңа құралдарын ұсынады, криптовалютада сәтті және ұзақ уақыт сауда жасайтын пайдаланушылардан көптеген пікірлер ұсынады. Бірақ Бинанс өзін «ақша қауіпсіз» биржа ретінде орналастырған кезде, бұл кем дегенде дұрыс емес екені түсінікті. Бүкіл сайт бар (өте сапалы болмаса да), оның мақсаты – cryptocurrency Binance жұмысының мәселелерін тергеу және сайт ақпараттың жетіспеушілігінен зардап шекпейді.

Сіздің жауапкершілігіңіз туралы ұмытпаңыз. Криптовалюта қайырымдылық мекемесі емес, оның басты мақсаты – клиенттерден ақша табу. Сондықтан сауда-саттықтың немесе инвестициялаудың әр кезеңінде зейінділік қажет, биржада жұмыс істеу ережелері мен шарттарын мұқият зерделеу, барлық маңызды сәттерді – тіркеуді, тексеруді, шоттың жай-күйін, запортпен хат алмасуды, мәмілелер тарихын тексеруді, жаңалықтарды қадағалауды, оқиғаларға, шолуларға назар аударуды және т.б. Сайып келгенде, сауда жасау немесе сауда жасамау туралы шешім трейдер мен инвесторға байланысты, бірақ теріс ақпаратты елемеуге болмайды, кем дегенде, ол Бинанстың әлсіз жақтары туралы түсінік береді. Бірақ биржа Бинанс – ажырасу және скам деп нақты және сенімді түрде айту мүмкін емес. Керісінше, бұл әдеттегі проблемалары бар қарапайым үлкен криптовалюта.

Шағымдар мәңгі

Көп немесе аз деп айтуға болады Бинанс криптовалюта клиентке бағытталған емес, бірақ бұл жалпы криптовалюта мәселесі сияқты, өйткені шағымданбайтын биржаны табу қиын. Ең танымал мысал-Coinbase cryptocurrency биржасы, тіпті the New York Times газетінде қолдау қызметінің баяулығы туралы жазылған. Қолдау туралы шағымдар Бинанспен бірдей болды-ол өте баяу жұмыс істейді немесе пайдаланушыларды елемейді. Сайып келгенде, бұған тіпті биржада 100 мың долларды криптовалютада сақтаған бұрынғы Coinbase қызметкері де тап болды. Бірде ол биржаға кіре алмады, Coinbase қолдауына жүгінді. Белгілі болғандай, ол жеке кабинеттен парольді қалпына келтіріп, барлық криптовалютаны алып тастаған алаяқтың құрбаны болды – дәл осындай мәселелерге бинанс қолданушылары шағымданады. Бұл ретте биржа транзакцияларды күдікті деп анықтаған жоқ,-биржалардың қандай да бір 50 долларға байланысты шоттарды бұғаттау тәсілімен салыстырыңыз (пайдаланушының нақты жағдайы) Бинанс).

Сайып келгенде, бұрынғы қызметкер Coinbase-ті клиенттердің ақшасын қорғауға немқұрайлы және құлықсыз деген күдікпен сотқа берді, істің қалай аяқталатынын көрейік, өйткені оның нәтижелері барлық басқа криптовалюталарға әсер етуі мүмкін. Сонымен, Биржаның ақпараты бойынша, Coinbase-те 40 миллионнан астам қолданушы тіркелген, бұл ретте қолдау қызметі 2 мыңға жуық адамды құрайды. Егер сіз пайдаланушылардың кем дегенде 10% – ы қолдауға жүгінетінін елестетсеңіз, бұл күніне 140 мың хабарлама. Егер бес болса, онда күніне 70 мың, тіпті егер негізгі бөлігі ұсақ-түйек болса да, онда бірнеше мың ауыр шағымдар пайда болады – күніне, ал келесі күні емес, тағы басқалар. Мұндай жағдайларда клиентке бағдарлану туралы әңгіме болмайтыны түсінікті. Сонымен қатар, пайдаланушылар саны тұрақсыз, бірақ үнемі өсіп келеді. Сондықтан жақын арада жағдайды түзетуге сенудің қажеті жоқ. Бірақ егер белгілі бір іс бойынша қолдауды «азаптауды» жалғастыра берсе, онда мәселені шешу мүмкіндігі артады – бірақ шешімнің кепілі бола алмайды.

2.79 / 19
Пікір қалдыру

Отзывы

  • My funds are still frozen for no reason (60 days alredy)

    they just disabled my withdrawal functions. its been 55 days since that. they are still asking my TO WAIT!

    I don’t need my account. I don’t want to use Binance anymore. just close my account and withdraw my funds!

    Accoun ID 362176610

    update 1. my case ID is right below this review. you’ve already asked me, TWICE. also you asked me on facebook and instagram. still NOTHING.

    Support case ID #103910697

    Жауап қайтару
  • Биржа Бинансы, одан сақ болыңыз және жақсы жүгіріңіз, ақшаға 2 рет лақтырыңыз және биржа алаяқтардың жағында болды, ақша ешқашан қайтарылмады, қолдау тек сұмдық, олар өтініштерді түсінбейді, тек шоттарды бұғаттайды.

    Жауап қайтару
Sitemap